Tack Pippi

RASET

Kör streetbike pb 6.36 201m. Team WCX
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fireblade snart 997cc och en Pro street bike Susuki+turbo
Tack för att du kom till malmö och var speaker .Du är bra på det :banana .och du kan hojar. :tummenupp :tummenupp
Mvh JS Dragracing Team

Mackan_ skrev:
haha Pippi är en rikigt bra speaker :D. Kan ju hoppas han kommer vara där mycket till 2006 haha.

Längtar redan till 2006 eftersom man själv ska köra StreetBike :tummenupp

Kawasaki Turbo power. 5xM Dragbiketeam
www.freewebs.com/5xM-Dragbiketeam
Då kommer du väl att köra Honda?? Du har ju haft jackan på dig redan så nu kan du inte svika!! Tack för filmningen, du kan väl kolla om du kan lägga över det så jag kan se det?? Det blir att man laddar hela vintern då, fast det är långt dit :(

RASET skrev:
Tack för att du kom till malmö och var speaker .Du är bra på det :banana .och du kan hojar. :tummenupp :tummenupp
Tack själv, det värmer. Jag har haft turen att få vara med bakom micken på bägge Winter Nationals, man är ju amatör och grejen är att det är mycket enkelt att vara bisittare till Björn Sundkvist som är kunnig, sansad och som drar det hela åt rätt håll snyggt och prydligt när det står still på banan. Ensam klarar jag inte av ett uppehåll i tio sekunder utan att få tunghäfta men man lär sig förhoppningsvis.

Jag tycker att höjdpunkten i tävlingen var Ebbe Parneståls världsbästa-repa med den gamla två-taktaren samt Mange Råströms dominans i Harley Drags där vi hade historiens i särklass vassaste kval för den klassen. Och man hoppas att Jojjes minst sagt häftiga singelhjulwheeliebar kommer till användning fler gånger.

MVH
PiPPi

RASET skrev:
Mvh JS Dragracing Team

Jag kan bara hålla med HondaJanne. Ser fram emot säsongen 2006.
Då kommer jag att köra i SGB.

MVH Henke ZX12 power. :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP