Tack Magnus Mossberg

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vill rikta ett tack till magnus för hjälpen under uppkörningen för licens igår 110504 på falken.

Du försvann som en avlöning när jag och kompisen skulle gå över och tacka för hjälpen men jag antar att det var vi som var för långsamma (även där):) det tar lite tid att komma in i rutinerna med lastning av hoj och allt runt omkring etc:tungan

mvh 2 glada nyblivna licensförare:yoparty

Last edited:
Mossberg är alltid snabb :fakta Fast väldigt hygglig och hjälpsam dessutom och bidrar med massor med kunskap till oss gröngölingar :tummenupp Fast man ska akta sig för att vara ett blåbär iofs :hihi

Härligt, första racet 21-22 Maj nu då på hemmabanan? :)

Ha ha nä vi behöver träna några år till så vi får upp ngt tempo i kroppen, när examinatorn (mossberg) varvar en tre gånger på 20 minuter då är man inte snabb:rodnar

Last edited:
Har jag missat en licenskurs nu igen:gnissla

vilka anordnade den.

Jag va anmäld till den som blev inställd och han sa sen att det inte blir några licenskurser på falken i år

Ha ha nä vi behöver träna några år till så vi får upp ngt tempo i kroppen, när examinatorn (mossberg) varvar en tre gånger på 20 minuter då är man inte snabb:rodnar

Jag ville kolla er många gånger juh! Skämt åsido, det gick ju fint, inga konstigheter. :tummenupp Precis som det ska vara!
Håll stumt nu!
mozz

Äh, det är ju dels hans hemmabana och dels Sveriges kortaste bana, rätt lätt att bli varvad då :) Mig varvade han ju på Anderstorp :gnissla Iaf förra året! ;)

falken är även min hemmabana (bor ca 4km därifrån), har harvat runt med gathoj på falken i 5 säsonger nu så det finns ju inga ursäkter:rodnar:D

Jag ville kolla er många gånger juh! Skämt åsido, det gick ju fint, inga konstigheter. :tummenupp Precis som det ska vara!
Håll stumt nu!
mozz

skillnaderna jämfört mot att köra med gatförarna är att licensarna kommer från alla håll å kanter å kör om en precis överallt så nu gäller det att tänka till lite extra:)

Last edited:
skillnaderna jämfört mot att köra med gatförarna är att licensarna kommer från alla håll å kanter å kör om en precis överallt så nu gäller det att tänka till lite extra:)

Det e det som e det goa med licens, man känner sig säker för dom flesta vet vad dom gör:tungan
Istället för att harva runt i en gatgrupp med kamikazeförare så e licens nästan som skyddad verkstad :krama

Det e det som e det goa med licens, man känner sig säker för dom flesta vet vad dom gör:tungan
Istället för att harva runt i en gatgrupp med kamikazeförare så e licens nästan som skyddad verkstad :krama

jo så är det ju helt klart men det kommer säkerligen ta ett par träningsdagar innan man kommer in i det, i gatgrupper är man van vid att folk inte kör om en innan en kurva men licensare ser det mer som träning att köra om överallt, insida, utsida etc:tungan

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8