xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Mitt olösliga laddningsproblem är fortfarande irritationsmomentet nr1 
Efter en tur ner till Kalmar var batteriet torsk, och jag fick dra igång bettan. Det är ett halft underverk med skinnställ, 2 packväskor och rygga.
Efter en laddning och en veckas slappande åkte jag vidare till Halmstad, köpte en ny laddare då den gett upp (biltema
)
Brummade hemåt idag, tog en tankning 4 mil hemmifrån (linkan) och skulle puttra iväg, whiiwhiiwhiiiwhhiiiwhiiii-chewung!, fan den gick igång på sista andningen kände jag och la i 1an, kärringstopp!

Nu var batteriet tvärslut, milmätarn boota om varje tändningsförsök, började löpa med den och full packning, efter 10talet försök och svetten lackandes i pannan, dök 2 bikers upp med 2 katanas(?, dålig på 80talare) och erbjöd sin hjälp med puttning, fanskapet gick igång och jag kom hem!
Tack för att det finns hjälpsamma människor!

Efter en tur ner till Kalmar var batteriet torsk, och jag fick dra igång bettan. Det är ett halft underverk med skinnställ, 2 packväskor och rygga.
Efter en laddning och en veckas slappande åkte jag vidare till Halmstad, köpte en ny laddare då den gett upp (biltema
)Brummade hemåt idag, tog en tankning 4 mil hemmifrån (linkan) och skulle puttra iväg, whiiwhiiwhiiiwhhiiiwhiiii-chewung!, fan den gick igång på sista andningen kände jag och la i 1an, kärringstopp!
Nu var batteriet tvärslut, milmätarn boota om varje tändningsförsök, började löpa med den och full packning, efter 10talet försök och svetten lackandes i pannan, dök 2 bikers upp med 2 katanas(?, dålig på 80talare) och erbjöd sin hjälp med puttning, fanskapet gick igång och jag kom hem!
Tack för att det finns hjälpsamma människor!