Tack för varningarna på Boge

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Tackar alla snälla för varningarna.
Jag var ute och finåkte med nyförvärvet. Som synd var så var det endast nykterhetskontroll och allmän fordonskoll. Inget krypa och jäklas utan mest blåsa och snacka.
Vägen tillbaka blev roligare eftersom att jag visste att det inte var några polishinder på vägen.

Qwerty skrev:
2188364
Vägen tillbaka blev roligare eftersom att jag visste att det inte var några polishinder på vägen.

Det skulle vara intressant att se hur många procent som åkte dit om de satte två poliskontroller på rad :hihi

Vart stod dom? Jobbigt att få stopp på hojen om dom står precis efter en kurva...

Tack till alla som varnade mig oxå!
Men jävlar va snygga polisbrudarna va!?
Hon som kollade mig var ca 180 cm lång tajt kropp(trots utrustningen) såg ut som en riktig modell! inget skämt!!! Skulle verkligen inte banga på att bli våldsamt arresterad av henne!!! snälla gud nästa gång! :Bugar :Bugar

Tror hon registredade mitt namn i minnet o kollar upp mig på hitta.se när skifter är över :D :slicka

Så sög hon säkert på blåspipan jag hade mitt dräggel på :banana

Last edited:
rBy skrev:
2188436 Tack till alla som varnade mig oxå!
Hon som kollade mig var ca 180 cm lång tajt kropp(trots utrustningen) såg ut som en riktig modell! inget skämt!!! Skulle verkligen inte banga på att bli våldsamt arresterad av henne!!! snälla gud nästa gång! :Bugar :Bugar

Tror hon registredade mitt namn i minnet o kollar upp mig på hitta.se när skifter är över :D :slicka

Du är singel va??? :lol

Hoztic skrev:
2188703 Samma här, men jag hoppas att jag aldrig blir SÅ desperat :hihi

Men det är inte lätt att INTE trilla dit om man står o har blivit stoppad av en sån snygg polistös!! Inte för att jag vet hur just tjejen i ovan berättelse såg ut.
Är man singel så har ju "vissa" (läs alla) spärrar lättare för att trilla bort....eller hur? :hihi

lät du henne inte behålla kortet? :3freak :hihi
du vet, som när tjejerna "råkar" glömma handväskan hemma hos en...

rBy skrev:
2188436 Tack till alla som varnade mig oxå!

Du skulle väl ha gett fasen i att stanna då så att dom fått jaga dig en bit...och sedan gjort "lagomt" med motstånd...fast de är klart...dom kanske hade prejat dig av vägen eller värre...dragit av ett skott i framhjulet och sedan frågat
:hihi

Andreas N. skrev:
2189102 Du skulle väl ha gett fasen i att stanna då så att dom fått jaga dig en bit...och sedan gjort "lagomt" med motstånd...fast de är klart...dom kanske hade prejat dig av vägen eller värre...dragit av ett skott i framhjulet och sedan frågat

låter nice. påminner mig om en hemsk sak jag fick höra igår, det hade varit polisjakt i vallentuna centrum, någon beige peugoe eller hur det stavas som försökt dra snuten. tydligen hade bilen tappat kontrollen eller liknande och rammat ner en busshållplats.. det tråkiga va bara att en 21 åring stod där.. han vart helt nermejad o dog :(

Aja ni fuckers verkar inte veta hur en snygg tjej i polisuniform ser ut :tomten , alltså skämtar inte om jag säger att det är en sån tjej man vill gifta sig med innan man ens sexxat :tungan

Ingen annan som vart stoppad och kan styrka min historia av denna skönhetsgudinna?!

Skönt i alla fall att JKay vet vad en broder snackar om! vi kan bli kära i även poliser!

Andreas N. skrev:
2189102 Du skulle väl ha gett fasen i att stanna då så att dom fått jaga dig en bit...och sedan gjort "lagomt" med motstånd...fast de är klart...dom kanske hade prejat dig av vägen eller värre...dragit av ett skott i framhjulet och sedan frågat

Visste ju inte att det var puddingar till poliser förräns jag var stoppad :huvet
Men iofs skulle jag kunnat åkt tillbaka i världens rulle!
Det får bli nästa gång man kärar ner sig i en trafikpolis hehe

rBy skrev:
2189116Visste ju inte att det var puddingar till poliser förräns jag var stoppad :huvet
Men iofs skulle jag kunnat åkt tillbaka i världens rulle!
Det får bli nästa gång man kärar ner sig i en trafikpolis hehe

Ja precis :lol....lycka till nästa gång då :tummenupp

EBS skrev:
2188434 Vart stod dom? Jobbigt att få stopp på hojen om dom står precis efter en kurva...

Dom stog för övrigt vid miljöstationen 300 meter innan hästområdet, om man kommer fran waxholm i den fria siktkurvan.
Skum beskrivning men du hajjar? hehe

Yamaha_Tobbe skrev:
2189114 låter nice. påminner mig om en hemsk sak jag fick höra igår, det hade varit polisjakt i vallentuna centrum, någon beige peugoe eller hur det stavas som försökt dra snuten. tydligen hade bilen tappat kontrollen eller liknande och rammat ner en busshållplats.. det tråkiga va bara att en 21 åring stod där.. han vart helt nermejad o dog :(

Va de inte en vit volvo å en 71åring :va

vadå ? att få krypa ner under täcket & få lite polis :tuttar vore väl inte alls fel.

jag hade inte heller bangat för en kvinnlig polis :banana

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back