Tack för mig

himshi

Roadracing kille
Gick med
14 Jul 2008
Ort
Trelleborg
Hoj
R1 06 fullrace maskin
Hej alla Sydskanes folk!
Jag vill bara tacka för mig i år, jag kommer inte att köra mer som instruktör eller privatåkare på sydskanes bandagar. Pgr av olika anledningar väljer jag att hoppa av och det känns mycket trist, jag tycker inte det är kul alls men så är det här i livet, ibland har man framgångar och ibland har man motgångar det enda man kan göra är att lära sig leva med det. :)
Jag vill tacka alla glada folk, speciellt vissa av er som har gett mig ett grymt stöd i min körning och muntrat upp mig istället för att stjälpt mig. Jag har fått höra att alla inte uppskattar mitt sätt att köra och föra mig på. Och har jag gjort något fel ber jag tusen gånger om ursäkt för det. Annars vill jag säga till er alla att ni är fantastiska människor och ni finns i mitt hjärta, kommer att sakna er grymmt mycket allihopa och önskar er en fortsatt trevlig och rolig sesong Ha det bäst allihopa :yoparty:yoparty mvh Andre Himanen
 

Bifogat

  • Andre =).jpg
    Andre =).jpg
    39.2 KB · Visningar: 180
  • andre1.jpg
    andre1.jpg
    43.2 KB · Visningar: 126

RR_06

Nu får jag nog f-n ta o lära mig svänga?
Gick med
3 Jul 2006
Ort
SKÅNE
Hoj
CBR 1000RR -06 + Banhojkawa
Tjena älsk…

Ett stort jäla TACK för all den tid du lagt ner på Sydskanes Emse’s körningar, har varit skitkul den tiden du varit med….:krama


Du har gått från vingelröv till en av de snabbaste på banan på extremt kort tid, har varit skitkul att följa din utveckling. Sen att du e lite klen o låter ett litet brutet nyckelben hindra dig att köra får vi nog ha ett litet prat om… (no pain, no gain)...:fatta!


Hoppas du kommer ut o luktar på bensin o myser i depån en del…:kiss



Med vänliga hälsningar
 

SanneJ

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Skurup
Hoj
ZX-636R ´04
Du är en toppen kille Andre -och en bra instruktör! (...vem ska min mini-Rossi nu prata med på bandagarna?) :krama
 

micke.a

Japp
Gick med
6 Mar 2003
Ort
SKÅNE
Hoj
AS 3 125:a 1973,GSXR750 2006.
Nja lite LBBK anda får jag nog tutta i dig igen, för när gav en beddinge bo upp sist för lite ben som inte är som det skall :krama
Får nog prata med Kent lite! så han kan berätta om livet som förr
råde bland hårdnackade Beddinge bo:brinnerup :D

Sköt om dig André, så ses vi snart på banan igen :banana

//micke
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Förbannat trist att höra!! Först är du en trevlig kille, sen en förbannad talang med RR. Det finns inte många i detta landet som utvecklats så fort som dig! Att lägga 1.03xxx varv på knutstorp 2:a gången du kör där är inget man leker med. Men visst, det finns tyvärr saker som ibland gör att man måste lägga saker åt sidan som är betydligt viktigare. Som aktiv RR förare är det nudlar 365 dagar om året, och det är bara en av dom minsta uppoffringar man måste göra.

Hoppas att få se dig på banan kanske under nästa år - om inte, så önskar jag dig lycka till med vad du än nu prioriterar. Kom och hälsa på på banan, eller ring, så går vi ut och tar 1 eller 10 öl.

Mvh//Douglas
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top