Tack för mig !

fetsladd

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2004
Hoj
SUZUKI RMZ-450 Supermotard
Tack för mig !

Jag har nu från hösten -05 till hösten -06 delat ansvaret för Supermoto-sektionen tillsammans med Peter Larsson och samtidigt vart Aktiv förare + TeamChef för ett av dom ledande teamen i disciplinen.
Utöver detta så har jag 2 barn med familj och från i våras 2 företag att leda ,
Det här har gjort att jag vill sluta och lämna plats för någon som kan ge mer tid åt frågor och utveckling av sporten

Jag vill tacka för förtroendet under detta år ,mycket har hänt under det här året med positiv utveckling , Jag ser Peter Larsson som en stark ledare för Sektionen och dess framtid.
Vad jag förstått så ska Daniel Fransson ta över efter mig och det är en av dom mest kunniga inom disciplinen både nationellt och internationellt sett i Sverige i mina ögon
Jag finns fortfarande för förfogande med idéer och eventuella frågeställningar.

Något som jag brinner för, men känner att jag inte har haft tid att utveckla är en Junior-klass i Supermoto
som skulle vara en 85cc klass med MX-cyklar som byggs om med byte av däck och en broms-ok distans + en större broms-skiva.
Torbjörn på CC-products har lovat att tillverka distans och bromsskiva till respektive märke till en billig peng, som handlarna kan ha på hyllan.
i samband med SM / SV-Cupen / Highland Cup skulle en typ av Kalle-Anka Cup kunna fungera för Juniorer.
Inga Teambildningar får förekomma pga. för stora klass-skillnader i juniorklassen. Tex. Suzuki Team 1 har en kontrakterad förare tillsammans med Elitåkarna.

Min satsning inom sporten framåt blir att jag själv slutar som aktiv förare men kommer driva mitt SUZUKI TEAM 1 vidare och har i dagarna kontrakterat 2 förare för 2007 .

Med Vänliga Hälsningar

Christian Kronnäs:tummenupp
Svemo
Supermoto Sektionen

Du har gjort ett bra jobb och hoppas du finns som du säger behjälplig i fortsättningen med... Alla behövs som kan något och är drivande... Sen måste jag ju ha nån gå ALL IN på i depåerna nästa år med så du lär finnas där som Team boss...hehehehe
Tycker det är synd dock om du inte är med ute och kör med......

Johan

Tråkigt att du försvinner Krille :(

Men jag hoppas som Johan säger att vi, genom att Suzuki Team 1 lever vidare, fortfarande får skinna dig på stålar i pokerspel - ALL IN ;) :tummenupp

Lite Silly Season startar du ju nu genom att säga att det finns två kontrakterade... Vilka är det??

Nu när du slutat med supermoto får du satsa på att bli kung på stubben.
Stubbrace nu på söndag kl.11 i Sätrabrunn några mil norr om Västerås.
40 hektar att leka på.
Mer info på http://welcome.to/vasteras.mk

Se till att kolla oljan först bara.:D

Annars syns vi väl i endurospåren i vinter.

Väldigt kul att du fortsätter satsa på teamet, det behövs mer sådana team i Svensk Supermoto!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti