carolines
Blondinen
Skulle vilja tack alla ni som var med och gav mig min bästa present genom alla mina år
Att få köra en Ferrari är där inte många som får göra genom hela sitt liv men de har jag fått göra tack vare er
Ni som var med och överlämna presenten såg kanske hur glad jag blev, och jag kan inte påstå att där kom många ord från min mun när ja fick pappret och fick förklarat vad som skulle hända tills jag kom tillbax från min kör tur
Så vill tack dessa 23 personerna för den bästa upplevelsen:
Bjurling, speedi, teXmeX, VBK, DasPB, Wonderwizard, sofiiiii, Riddick, BeBe, Ripster, Satanja, Orange Haze, Vilse, Kuazimudo, Madde, Bjork3n, -nemesis-, LiNiC, HBGDanne, Onedreamer, Emma, Damma, Veronica,

Vill ni se bilder eller filmerna så skicka ett pm till mig så kommer jag skicka länk till sidorna
/Carolines

Att få köra en Ferrari är där inte många som får göra genom hela sitt liv men de har jag fått göra tack vare er

Så vill tack dessa 23 personerna för den bästa upplevelsen:

Bjurling, speedi, teXmeX, VBK, DasPB, Wonderwizard, sofiiiii, Riddick, BeBe, Ripster, Satanja, Orange Haze, Vilse, Kuazimudo, Madde, Bjork3n, -nemesis-, LiNiC, HBGDanne, Onedreamer, Emma, Damma, Veronica,

Vill ni se bilder eller filmerna så skicka ett pm till mig så kommer jag skicka länk till sidorna
/Carolines