Tack för en bra dag Racingworld.

tate

Hybris
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
R6
Man får tacka för en bra dag, med bra planering, god säkerhet och fint väder.

Det var första gången för mig på Kullen och den var mycket utmanande, började helkass (Stefan läxa upp mig) förstapasset med ryckig och allmänt dålig körning.

Nötte in spårvalet och fick klämt in ett 1.10 varv mot slutet, och det hela kändes kanon. :tummenupp

Man kanske vågar sig upp ur nybörjargruppen till nästa tajm.

Mvh Mattias T

1.10?? Menar du allvar?

EDIT: Ahhh.. Såg just att det var körningen på Kinnekulle och inte på Gälleråsen. 1.10 på åsen är rätt så snabbt ;)

Japp, strålande sol har vi haft det och många trevliga människor var det där.
Jag vill säga tack till en jättebra och lärorik dag. :)

Och speciellt tack till:
Anita som ledde mig runt de första varven eftersom jag inte kunde åka med på mastervarven och första passet pga ett avbrutet fotpinnefäste.

Kamikaze kid som meckade ihop fästet igen.

Tom K och penguin som bistod med verktyg, skruva, borrar och plattor.

//Lotta

Last edited:
Ja, tack Rejsingworld!
Första passet i medel, var ett riktigt bottennapp för min del, jag platsade INTE kände jag. Körde fortare än vad jag hade gjort om jag INTE hade 3 motarder tätt bakom och..tja, de sket sig alldeles helt enkelt.

Men nånstans i andra passet bestämde jag mig för att köra som jag brukar och då satt det, resten av den dagen :banana
Sista passet började det verkligen kännas HELT suveränt och som pricken över i, körde en instruktör, (i svartvitt, tror det var Hannes?) om mig och gjorde tummen upp :tummenupp
Den gesten tackar jag för, det värmde!

På't igen i augusti. 5&7. Kinnekulle är roligaste banan hittills. (alltså roligare än Gotland Ring :hihi )

TinaTjejen skrev:
Ja, tack Rejsingworld!
Första passet i medel, var ett riktigt bottennapp för min del, jag platsade INTE kände jag. Körde fortare än vad jag hade gjort om jag INTE hade 3 motarder tätt bakom och..tja, de sket sig alldeles helt enkelt.

Men nånstans i andra passet bestämde jag mig för att köra som jag brukar och då satt det, resten av den dagen :banana
Sista passet började det verkligen kännas HELT suveränt och som pricken över i, körde en instruktör, (i svartvitt, tror det var Hannes?) om mig och gjorde tummen upp :tummenupp
Den gesten tackar jag för, det värmde!

På't igen i augusti. 5&7. Kinnekulle är roligaste banan hittills. (alltså roligare än Gotland Ring :hihi )

Ser du inte skillnad på Hannes och mig :confused:

Din körning såg mycket bra ut så :tummenupp igen.

#11 (Ola)

Japp instämmer.. man :Bugar och tackar för en underbar dag!

Trevlig sommar :fyllisar

#11 skrev:
Ser du inte skillnad på Hannes och mig :confused:

Din körning såg mycket bra ut så :tummenupp igen.

#11 (Ola)
Jodå, bara det att jag trodde det var du som hette Hannes :rodnar :hihi

Nästa gång ska ni ha era namn i pannan åxå tycker jag:nicka
Kanoooondag var det iaf!

Vad vackert röd man är idag då :rolleyes:

Ja kan bara instämma med ovanstående inlägg... perfekt dag. Stort tack till Stefan o Co för en fin bandag :tummenupp

Racingworld tackar...

...ödmjukast alla som var med!

"it works both ways", vi som fixade dagen hade också en riktig kanondag!!!!

:tummenupp
Stefan M

Last edited:
Jag måste också passa på att tacka Stefan och alla sköna instruktörer för en lyckad dag.
Solen sken och inga större avbrott och inte så farligt mycket olyckor.
Inga obehagligheter på banan, utan alla skötte sig, iaf det jag såg.

Stefan M skrev:
...ödmjukast alla som var med!

"it works both ways", vi som fixade dagen hade också en riktig kanondag!!!!

:tummenupp
Stefan M

Ja du såg iaf glad och nöjd ut mesta delen av tiden :hihi

Bifogat

• IMG_0993 (Medium).jpg
    IMG_0993 (Medium).jpg
    93.5 KB · Visningar: 202
Jag vill också tacka alla inblandade. För mig var det första banåkningen och åkte mest med som sällskap till en kompis som fick körningen i present.

Nu har verkligen täckelset fallit. Jäklar vad kul det var! Har beställt kraschpuckar, kollar efter lämplig banhoj, släp, nya kommande körningar och hur jag kommer runt att jag har fel försäkringsbolag.

Är det någon som vill köpa golfklubbor? Jag har ett svinbilligt set med alla bra slag kvar. Kom och köp!

Back