Tack för blommorna!

Cale

aka Robospine & Domiseven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RSV Mille -99
Idag fick vi (Ace Niki & jag) en jättefin blombukett! :tummenupp

Tack så mycket Bikerbitch, JP, Roffe, Benkar, Tom, Oljekyld & Macho Woman!!! Ni är bäst!!! *kram*

Bifogat

• Resize of flowers.jpg
    Resize of flowers.jpg
    50.3 KB · Visningar: 101
Åh vad bra att den kom fram :) Hoppas ni kryar på er ordentligt nu båda två! Stor kram!

// Bikerbitch och jP

Trevligt att blommorna kom fram, utan att bli vattenskadade denna blöta sommar... :tungan Fortsätt krya på er båda två! Saknar er ute på vägarna!

/B

benkar skrev:
Trevligt att blommorna kom fram, utan att bli vattenskadade denna blöta sommar... :tungan Fortsätt krya på er båda två! Saknar er ute på vägarna!

/B

Vi finns där på sidan av vägen iaf, på trottoarerna skuttar vi fram med våra kryckor, o i bland ligger vi i parken o solar o tittar på hojar.. :hihi

OLJEKYLD GSXR skrev:
Vilka fina! :) Vi tänker på er, hoppas ni blir lite mer hela snart :tuttar

Nu kom förklaringen... blommorna är antagligen olje-kylda/inpackade... :rofl DÅ överlever dom ju hur länge som helst... :7peta

/B

OLJEKYLD GSXR skrev:
Vilka fina! :) Vi tänker på er, hoppas ni blir lite mer hela snart :tuttar
Mmm, blommorna är verkligen fina. Ännu finare idag än igår. O rosorna o nejlikorna luktar såååå gott. Jo så... Annars blir det mycket korsord... :tråkad Fast idag fick vi besök av 2 vänner på hoj :)

Ace Niki skrev:
Mmm, blommorna är verkligen fina. Ännu finare idag än igår. O rosorna o nejlikorna luktar såååå gott. Jo så... Annars blir det mycket korsord... :tråkad Fast idag fick vi besök av 2 vänner på hoj :)

Kul att höra att dom blev uppskattade. Sniffa er inte höga på dom medan ni löser korsord bara ;)

Oj vilken trevlig tråd och det var verkligen fint av er som fixade blommorna! Nu vet jag inte vad som har hänt och känner inte Ace Niki och Cale men antar att de råkade ut för en olycka. Hoppas verkligen att de kryar på sig och än en gång vill jag påpeka att det är underbart med sådana vänner som bryr sig!
:angel

snowwhite skrev:
Oj vilken trevlig tråd och det var verkligen fint av er som fixade blommorna! Nu vet jag inte vad som har hänt och känner inte Ace Niki och Cale men antar att de råkade ut för en olycka. Hoppas verkligen att de kryar på sig och än en gång vill jag påpeka att det är underbart med sådana vänner som bryr sig!
:angel

bra vänner växer inte på träd direkt :)
om ett tag kanske man vågar sig iväg till stockholm så att man kan träffa dem igen :)

blommorna ser fina ut fortfarande men de gillar inte värmen..

vad som hände står det lite om här

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard