Tack för alla trevliga Tisdagsturer i år

Tack för de 2 turerna man hann med, var riktigt roligt. :)

Vill oxå tacka alla för ett trevligt mc år. Ser fram emot nästa säsong.
Innan dess så har vi en låååååång vinter som vi måste slå ihjäl med diverse aktiviteter.

Tack själv och sitter här med ångest för att behöva köra helt ensam över vintern:gnissla

Men som du skrev själv en bra sesong med en del incidenter men inte någon med allvarliga konsekvenser.

Vi som inte lägger ner körningen kommer säkert att hitta någon fin dag för en liten tur:tummenupp
Game on, påställd året runt och jag älskar höst / vinterturerna.
Lite lugnare tempo, lite fler värmepauser och hög klar luft.
Det renar själen!

Luciakörning i Malmö i år om vädret tillåter?

Jag kan ju inte vara sämre än alla andra ju, så jag får väl tacka för de turer jag hunnit med. och hoppas på en vinter med massa kuliga aktiviteter.

Jag tackar också för trevliga turer även om det blev ett uppehåll för min del.

Men är det redan slut? Min hoj blev klar idag, ska hämtas snart :banana

Har aldrig varit med på en tisdagskörning, men väl en lördagskörning. Ni verkar vara ett ganska rubbat gäng. :tummenupp Tyvärr hann jag inte umgås så värst mycket eftersom jag fick avbryta p.g.a andra åtaganden. Väl mött nästa säsong.

Jag kommer att ha hojen påställd hela vintern, så jag kan tänka mig att hänga med på någon vintertur vid väder. :banana

Bockar och bugar för de många trevliga turer vi har kört tillsammans!
Nu kör vi hårt i vinter med många fika och hög alkoholhalt i blodet :yoparty

Tackar jag med för dom två turerna det blev för mig detta år. Har också hojen påställd över vintern så en riktigt fin vinterdag kan man nog hänga med på en tur :tummenupp

Tack allihopa för de få TT jag hann med, vem hade kunnat ana att sommaren skulle sluta i en grupp sköna fartdårar efter den katastofala inledningen.

låt alkoholen (eller tisdagskebaben för wilcan) förgylla vintern inför nästa sommar

Ripster/Anthony/negerbullen

Jag körde bara med er en gång, tyvärr inte TT eftersom jag bor på jobbet. Ni verkade vara ett glatt gäng!! Nästa säsong får ni införa en officiell LT eller ST istället! :Bugar

Jag körde bara med er en gång, tyvärr inte TT eftersom jag bor på jobbet. Ni verkade vara ett glatt gäng!! Nästa säsong får ni införa en officiell LT eller ST istället! :Bugar

Finns ju redan shefpt-turerna på lördagar och.... var det torsdagar? minns inte, men lördagar var det iaf :D

Får också passa på att tacka för dom turerna jag kört, dock bara 3 stycken, nästa säsong ska jag väl inte behöva renovera så mycket här hemma så då blir det nog fler.. kul med många nya trevliga ansikten och längtar redan till nästa säsong:)

Vill oxå tacka så mycket för att ni(vi) är ett underbart å tokgalet gäng! :tummenupp

Men störst tack vill jag rikta till WW som har dragit i de flesta turer och andra skojiga påhitt under sommaren. Var rädd för att det skulle somna av lite, men tvärt om. Alla verkade få blodad tand å det blev ett satans drag istället! Fika, fester, shefptt å Wilcans heltokiga påhitt med diesel och rätt bakgrundsmusik när telefonen ringer.

Ser fram mot resten av vintern å ska göra mitt bästa för att dra strået till stacken!

Får tacka för alla fina TT:s med bra gas och trevligt folk..... :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT