Tack för åkningen!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Jeeez Vad härligt det var i dag när vi åkte från Uppsala Till Waxholm via små vägarna Genom Rimbo och fan vet var... Tack alla som var med, Puffy_74, Pettson, Nalken, Dekis , Plus ni andra! Detta MÅSTE göras om :tummenupp

Last edited:
Penguin skrev:
Har ni allihopa kvar körkorten i behåll?
Japp, .. Däremot var det med en kille som inte kört så länge som vi råkade åka ifrån(inte snällt) Som hade tagit av åt ett annat håll en vi som Polisen stoppade, men de hade bara gnällt lite på hans omkörning så det var lugnt...

Japp alla har korten kvar :bow här kommer en liten bild från waxholm

Kongo skrev:
Jeeez Vad härligt det var i dag när vi åkte från Uppsala Till Waxholm via små vägarna Genom Rimbo och fan vet var... Tack alla som var med, Puffy_74, Pettson, Nalken, Dekis , Plus ni andra! Detta MÅSTE göras om :tummenupp

Det var årets första tur för mig. Häärligt :D + att körkortet är kvar :tummenupp Kände mig lite ringrostig men det blir väl bättre hehe...

Fr.o.m. fredag nästa vecka ska min hoj vara påställd.. Då vill jag också vara med på åkturerna :tummenupp

Aha! Då var det er jag såg i Vaxholm.
Var ute och luftade gubbens gula Daytona idag, vill ju inte att den ska stå och rosta ihop ;)

/ Bågebabe

Kongo skrev:
Kom fram och hälsa nästa gång vettja! :tummenupp

Äntligen....Skönt att se (o höra från bogesund) att W-holm fylls av entusiaster.
Det märks att säsongen börjat och att folk är lite ringrostiga.
Det var ngn på gul Sv650 som tappade kontrollen eller nåt och höll på att tok-fronta med mig i utgången av en böj på Bogesundsvägen. Som tur var hämtade man fart en bit ut i vägbanan innan man klev in i kurvan annars kunde det gått illa.

Hakar gärna på nästa gång.....

C ya!

:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...