Tack alla duccen hittad kraschad:(

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
Stort tack alla :Bugar

En kille på en verkstad hittade min söndermulade hoj bakom hans verkstad idag eftermiddag o nu bärgad till verkstaden. De hade klotat me hojen så den var illa tilltygad...... :4skrika :4skrika

6000fattigare om försäkringsbolaget inte sätter en pinne i hjulet :7peta

Tradiga e att det finns en rad vittnen men ingen vågar vittna mot dessa busar när de komm körande i landskrona

Tack all än en gång o hoppas jag kan hjälpa er

Tråkigt...
Får hoppas på att snorungarna gjorde illa sig lite också :crash

Fegisar!!

Surt som fan när man vet vemd ä men inte kan göra nått!
:död :huvet

bra att den kom till rätta iaf.. :tummenupp

/Obon

trracing skrev:
En kille på en verkstad hittade min söndermulade hoj bakom hans verkstad idag eftermiddag o nu bärgad till verkstaden. De hade klotat me hojen så den var illa tilltygad...... :4skrika :4skrika

Jag hoppas att de blir där nästa gång sedan får de känsliga moralkärringarna på forumet säga vad de vill. Vi kan iaf. vara säkra på att det blir en nästa gång så länge de kan stå och gå. :huvet

Jag får gratulera då om du tycker att utgången av det hela var OK (ej ironi). :tummenupp

Kan inte stjäla deras grejer och förstöra lite egendom för dom? Skulle sitta fint.

Trist att den blev klotad. bara hoppas att det löser sig med ditt FB

Jag vill gärna veta vem dessa är..gärna vart den blev hittad också.
om du inte vill skriva det här, så skicka ett pm

// Henke

Swedie skrev:
Kan inte stjäla deras grejer och förstöra lite egendom för dom? Skulle sitta fint.

:nicka :nicka dom lär väll ha nån bmw som skulle behöva en liten
Extreme Makeover.

Last edited:
Swedie skrev:
Problemet är att dom är ute o åker i sina bilar nattetid o bryter.... Då måste man ju vandalisera deras bilar under arbetstid, när dom fina gossarna ligger o sover sött

trracing skrev:
6000fattigare om försäkringsbolaget inte sätter en pinne i hjulet :7peta

Errrr...... Är självrisken på stöld verkligen 6000:-??

verkar mycket högt. Då är det rena investeringen att köpa att larm för 4000:- som är godkänt och ger både självriskeliminering och bättre nattsömn.

Finns de inga tjuvar som kan köra hoj eller? verkar som varenda sopjävel som snor en hoj klotar den... hoppas det sved om rumpan!

wonderwizard skrev:
Trist att den blev klotad. bara hoppas att det löser sig med ditt FB

Jag vill gärna veta vem dessa är..gärna vart den blev hittad också.
om du inte vill skriva det här, så skicka ett pm

// Henke

Jag skulle gärna vilja veta också, om det är samma folk som lillbrorsans moppepolare trodde det var. De ville inte säga det till mig men jag kanske kan konfrontera dem med det. Jag snackade med dem idag, sen såg jag den här tråden.

Jobbigt med duccen, hoppas verkligen att nåt vittne vågar stå upp och tala för dig så polisen kan ta de här snorungarna. Jag vill inte ha dem i närheten av mig... :död

Swedie skrev:

Håller med Swedie. hellre svara med samma mynt än att önska att dom ligger där dom klotar. Repa bilfan eller nåt annat dom kommer uppskatta. Slå in rutan, tag ur stereon och slå sönder den jämte bilen. Lovar han kommer tycka det är tråkigt när han ser sin bil trasig.

Synd bara att man bidrar till ökade premier. Man kan ju hoppas dom kör oförsäkrat.

/T

andersbrink skrev:
Funkar även bra med mjölk, de e mumma för mögel-kolonin i ACC'n.

mmmmm.... har spillt grädde i skuffen på en kadett på vintern...städade ur den jättenog...trodde jag...luktade inte så mumsigt på sommaren...:zpy var tvungen att sälja aset påföljande vinter....

Twin skrev:
Håller med Swedie. hellre svara med samma mynt än att önska att dom ligger där dom klotar. Repa bilfan eller nåt annat dom kommer uppskatta. Slå in rutan, tag ur stereon och slå sönder den jämte bilen. Lovar han kommer tycka det är tråkigt när han ser sin bil trasig.

Synd bara att man bidrar till ökade premier. Man kan ju hoppas dom kör oförsäkrat.

/T
Jaaaaaa guuud vilken bra idé!!! Vi trappar upp kriget mot adnan & Co. och på så sätt snor dom mindre hojar...

synd med hojen... Jag funderar på om man ska börja betala några grabbar som sedan efter överenskommelse ger tillbaka på grabbar som snor hojar.. Vad tror ni!? SKULLE DET VARA INTRESSANT?

Tror ingen skriver här att de SKA, utan det skulle sitta fint i att dom någonsin får en skön örfil tillbaka.

HanneZ skrev:
Jaaaaaa guuud vilken bra idé!!! Vi trappar upp kriget mot adnan & Co. och på så sätt snor dom mindre hojar...

Jaaaaaa, heja Hannez. Och min fråga till dig är, vad menar du med Adnan och co?

Som jag skrev, inte lämpligt att höja premierna för oss själva eller hur? Men det fatta du uppenbarligen inte.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman