surfade in här av en slump och insåg att min bonneville 02 är en riktig traktor så efter påverkan av alla här på forumet så fick jag tag i en KTM 625 exs SM och tog den första provturen i går och man inser att man trots 20 år på båge aldrig kört båge förut så här ska det ju vara kontroll, vrid, grymt ljud etc, trajan ska nu säljas till nån stackars pensionär och jag kommer köra SM så länge det bara går.
morsning
morsning
