Tabeller SO/SM

Så svemo kommer inte att ta fram en lista för SM tabellen förrens den är färdigkörd eller?

Skumt.

Äsch, det enda viktiga är väl att se hur man ligger till totalt mot sina konkurrenter efter de race som gått i sverige.

Att inte SO och Svemo kommer överrens med sina serier skiter jag blankt i.

Som sagt: skapa en egen lista om det inte duger. TS gör ett hästjobb med dessa utmärkta listor, klanka inte ner på det. :fakta

/ Jens

Platsar man inte i SM eller SO då gör man ett eget mästerskap, namnet på det kan ju vara Rokie SM eller Rokie VM. sen kan man åxså räkna in om man nästan kört om en polare, eller?
Men jag tycker vi gör som ishockey B-WM, C-WM, D-WM osv. och då får ju alla köra WM.:banana:banana:banana:banana:banana:banana
Om man nu räknar in alla tävlingar man kan hitta i Sverige och räkna i hop dom så blir det rätt många klubbmästerskap, destriktmästerskap, svensktmästerskap, norsktmästerskap och nordisktmästerskap (SO) och räknar man samman alla tagna poäng så blir det ett korpmästerskap :yoparty

Platsar man inte i SM eller SO då gör man ett eget mästerskap, namnet på det kan ju vara Rokie SM eller Rokie VM. sen kan man åxså räkna in om man nästan kört om en polare, eller?
Men jag tycker vi gör som ishockey B-WM, C-WM, D-WM osv. och då får ju alla köra WM.:banana:banana:banana:banana:banana:banana
Om man nu räknar in alla tävlingar man kan hitta i Sverige och räkna i hop dom så blir det rätt många klubbmästerskap, destriktmästerskap, svensktmästerskap, norsktmästerskap och nordisktmästerskap (SO) och räknar man samman alla tagna poäng så blir det ett korpmästerskap :yoparty

Snedvrid lite till i nästa inlägg är du snäll, för att få fram din poäng. :krama

Listan är ju SM & SO, inte KM, streetrace, korvmojsljug osv...

/ Jens

Sluta färas nu pojkar.

Jag tycker att han gör ett kanonjobb som orkar sammanställa det inte ens SVEMO klarar av.
Sen att SM/SO är sammanslaget får man väl ta(gäller ju inte kungaklassen, tack Mike Luff). :D

Märkligt att Svemo inte tillhandahåller en tabell i ett SM.
Den kommer efter säsongens slut :hihi

Då har jag uppdaterat SM tabellen för alla klasser. SO tabellen har jag plockat bort pga nästan inga svenska / ordinarie förare körde i Finland.
Du gör som du vill men tabellen blir ju väldigt missvisande om du tar bort ett antal race (Falkenberg, Gelleråsen...).

Vore mer rättvist att ta med alla tävlingar där Rookie-klasserna kör :)

Du gör som du vill men tabellen blir ju väldigt missvisande om du tar bort ett antal race (Falkenberg, Gelleråsen...).

Vore mer rättvist att ta med alla tävlingar där Rookie-klasserna kör :)

Nja, från början hade jag endast en tabell där alla tävlingar fanns med (både SM och SO) men efter många synpunkter på att SM och SO skall vara delat delade jag tabellen. Men nu tycket jag SO tabellen är ointressant (dels för att jag inte kör :tungan) men även för att hela startfältet byts utvid vissa deltävlingar (bl.a. i Finland).

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show