Tabell för Rookie 1000 - 2007

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Grattis Tosse till SO-titeln. Min plan att snuva dig på den gick ju tyvärr i stöpet men jag måste medge att du gjort dig förtjänt av den efter att ha varit i Norge och framförallt Finland och fajtats. Hoppas du hittar en bra ny hoj till nästa år i Superbike nu!

Grattis Tosse till SO-titeln. Min plan att snuva dig på den gick ju tyvärr i stöpet men jag måste medge att du gjort dig förtjänt av den efter att ha varit i Norge och framförallt Finland och fajtats. Hoppas du hittar en bra ny hoj till nästa år i Superbike nu!

Tack för hårt motstånd (många snabba i år) och jag trodde nog att du skulle ta So-titeln. Nu möts vi i Superbike nästa år och kul ska det bli. Grymt kört i Falkenberg.

Tack för hårt motstånd (många snabba i år) och jag trodde nog att du skulle ta So-titeln. Nu möts vi i Superbike nästa år och kul ska det bli. Grymt kört i Falkenberg.

Tack. Jag gillade banan och hojen gick grymt bra. Hade jag haft fullt av snabbare förare runt mig tror jag fan det gått att köra låga 46or *ödmjuk som vanligt :D *

En rolig förändring inför nästa år tycker jag är att i år har vi slagits med varandra om pallplatser men nästa år är det mer som att det är VI nykomlingar som tillsammans ska ge de gamla gubbarna som Peter Linden, Greven mfl en match! Nog fan måste väl vi kunna köra snabbare än dem!!??

Eller vad säger du *Svensken*?

:yoparty

Back