Tabbar & Tavlor 2006?

Anders G

RR Team Gull
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Många
Hem från sista SM:et satt vi och diskuterade (Och skrev tror jag) årets tabbar. Här kommer några från Team Gull (Rikard får fylla på)
Hoppas ni hänger på och skriver era :tummenupp

Robban fick Soppa torsk på Warmup då den var 5 minuter längre än vad Ri..rd sa :tungan

Jag kom inte in på live bandet på Karlskoga då jag hade glömt att ta med mig Leg. :D (Ja det va mörkt ute)

Vi passerade Team Borgh-racing på E4:an med STORA KTM-bussen och Rikard frågar: undra om dom såg oss :tungan

Rikard och Robban va och tränade på Sviesta (i Juni tror jag att det var), tog med sig dreven i Caddyn och där blev dom kvar resten av säsongen.. :huvet

Minnet är bra men kort, tror att Rikard kan fylla på Gull-Racings lista rätt bra.

Seså, fram med era missar nu :)

// Anders

Blev en DNS för mig på Anderstorp p g a en oladdad transponder i det enda torra kvalet. Var mitt eget misstag så jag kunde tyvärr inte skylla på arrangören. :näsblod

Som tur var, så var ju rejset så blött att det nästa kändes bra att stå på läktaren istället. :D

Trodde min mekaniker fantiserade om de konstiga bromsarna när han tog licensen. Slapphet och idioti gjorde att saken inte närmare undersöktes, och det ledde till en framlängesvolt på Anderstorp. Jädrans onödigt.

Kommer säkert på fler imorgon.

Okej, detta är i rejsingforumet...men whatever.

Att krasha sin chefs motorcykel måste nog klassas in som en reäl tabbe va?

John skrev:
2593657 Okej, detta är i rejsingforumet...men whatever.

Att krasha sin chefs motorcykel måste nog klassas in som en reäl tabbe va?

det måste vara en riktgt stor tabbe tycker jag ;D

Min största tabbe var nog att det inte blev nån bankörning alls i år som jag hade lovat mig själv att det skulle bli :huvet

Aja det får bli nästa år! Och då SKA det bli!! :)

Som sagt, det här är racingforumet så trådstartaren har nog tänkt sig de största tabbarna och tavlorna från dem som tävlar.

Min största tabbe var när jag tillbringade en hel helg på knutstorps SM- deltävling i regn och rusk
och ej fick köra pågrund av tävlingsledarens Tavlor :huvet

nr12 skrev:
2593902 Min största tabbe var när jag tillbringade en hel helg på knutstorps SM- deltävling i regn och rusk
och ej fick köra pågrund av tävlingsledarens Tavlor :huvet
Gissar att du var "lite" upprörd då :näsblod

Fredagsträningen på Sviestad, kommer fram lagom sent till att missa första träningspasset.
När jag hade bytt till regndäck inför andra träningspasset gick bakhjulet runt så fruktansvärt trögt, lättade på muttern och dubbelkollade momentet både på nyckeln och i manualen. Fortfarande ap-trögt. Kollar kedja, kollar moment igen, kolla att däcket går fritt....Tänka-tänka-tänka medans tiden till 2:a träningspasset bara blir mindre och mindre. Till slut visar det sig att jag hade glömt skicka i distansen i fälgen och dragit sönder ena lagret.

En inte så välinvesterad semesterdag :näsblod

Moirana, jäffla norge, 200miljarder mil upp i norr, har ju sett reklamen för norrlands-guld och där regnar det fan inte. Sagt och gjort regenställ är för töntar...resultat 6 grader och regn mest hela tiden, fryser så pass att jag tror lilleskutt skulle hoppa av tåget och gömma sig i mumindalen.

5min innan avfärd mot Knutstorp.
-Kobbe jag ska bara dra dit styrdämparfästet som din snälle vän svetsat.
-knack brak helvetes jävla skit
tillverkar dock ett i depån av en bit däckjärn (tackar igen Macke)

Samma tävling på fredagen (tror jag ) ligger i en klunga det är blött.
-ne nu jävlar...
Hoppsan varför har jag mitt nya kåpsett på och inte det gammla sönderkörda...

björn

Last edited:
björn.e skrev:
2595737 Moirana, jäffla norge, 200miljarder mil upp i norr, har ju sett reklamen för norrlands-guld och där regnar det fan inte. Sagt och gjort regenställ är för töntar...resultat 6 grader och regn mest hela tiden, fryser så pass att jag tror lilleskutt skulle hoppa av tåget och gömma sig i mumindalen.
Det roligaste med den helgen var när det bara duggade lite lätt och folk i ren glädje började montera slicks :D

Att det var hål i golven på "hotellet" gjorde inte nätterna roligare :gnissla

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck