Ta paus i körningen ?

Vad göra ?

• Antal röstningar
    0

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
såld
Så efterssom min hoj har ett stort hål i avgasröret rakt under motorn andas jag avgaser såfort jag stannar vid rödljus eller så.

Igår hade jag skitont i huvet och senare på kvällen började jag må illa och har mått illa hela natten.

Problemet är att jag har möjlighet att laga hålet förens ca 3veckor,

Hur ska jag lösa detta ?

Kör vidare som vanligt och sluta upp med hypokondrikerfasonerna. :mattias
Ditt illamående hade knappast något med hålet i avgasröret att göra.

Edit: Du skulle eventuellt kanske må lite lite illa av det (om du är överkänslig) om du varit inomhus med hojen. Men det var du väl inte?

Last edited:
köp sådan där "bandage" som finns o kör me det provisoriskt tills du kan få det lagat inge bra o andas avgaser men iofs bord edet ju inte bli så mycket mer än att stå i vilken bilkö som helst o blåsr det lite så ska det ju inte vara ngn fara =P

Tror det e lite av ett Madaaskar syndrom =P

"its all in your head"

Man stannar väl inte för rött ljus när man åker hoj? Jag fick lära mig att man alltid ska wheela ifrån stillastående fordon och gärna ge dem fingret samtidigt. Jag lärde mig allt i Ghostrider-filmerna för övrigt.

Uppenbarligen står jag alltid först i köerna så bilarnas avgaser påverkar inte mig.
Dessutom fanns inte avgasbandage med i pollen så det är inget alternativ.

Men skulle det funka att stå och fullgasvarva vid rödljusen ? Som UT var inne på, då skulle ju allt åka ut därbak ?

om det inte är nåt större hål eller helt rostangripet så åk in till din lokala biltrimmare eller smed rörläggare o bjud på lite fikabröd så ska det nog va fixat på en halvtimme. Fixa eller sluta gnäll:tummenupp :D

Stäng av motorn vid rödljus, inte för att jag skulle tordas det om jag åkte kawwa.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman