Ta mitt döda teams plats i Skrotbilsracet!

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Mitt team gick åt helvete, jag har tyvärr betalat anmälningsavgiften sen hundra år och får den inte tillbaka om inget annat team tar min plats!

Läs mer här:
http://www.skrotbilsrejset.nu/

Kontakta dem/mig genast om ni är intresserade!

Jag tror det blir sjuukt kul men saknar husvagn och teamkamrater för stunden. Samt även pengar faktiskt. :(

Jag förstår inte, går det inte ut på att man ska förstöra varandras ekipage? Är det bara ett uthållighetsrace där man kan se vem som åker flest varv? Det lät ju skoj isåfall, eller inte...
Eller missar jag något?

Jag förstår inte, går det inte ut på att man ska förstöra varandras ekipage? Är det bara ett uthållighetsrace där man kan se vem som åker flest varv? Det lät ju skoj isåfall, eller inte...
Eller missar jag något?

Går som vanligt endurancelopp ut på att köra flest varv på 24 timmar med en bil för max 5000:-. Tror det är vansinnigt roligt. Men.. :huvet

Ok, lät inte upphetsande. Det är säkert kul om man får köra som ett svin och jävlas med antagligen är det väl som en SMC-bankörning eller dylikt, säkrast förare vinner...?
Nåja, lycka till med försäljningen, 3000:- är ju ändå några kronor.

Ok, lät inte upphetsande. Det är säkert kul om man får köra som ett svin och jävlas med antagligen är det väl som en SMC-bankörning eller dylikt, säkrast förare vinner...?
Nåja, lycka till med försäljningen, 3000:- är ju ändå några kronor.

Kan nog bli lite knuffande och dylikt, är ändå skitbilliga skrotbilar som ska köras. Dessutom folkfest. :)

Det blir ju milt sagt tight att fixa fram bil+team men behöver du förare så är jag på. Sen bör det väl inte vara omöjligt att rekrytera Guw+son så har du 3 influgna übersnabba A förare......

Det blir ju milt sagt tight att fixa fram bil+team men behöver du förare så är jag på. Sen bör det väl inte vara omöjligt att rekrytera Guw+son så har du 3 influgna übersnabba A förare......

Jag har varken pengar eller tid. Eller lust nu när allt blev så förbannat struligt, tyvärr. Vi var tre team av folk som känner varandra som skulle ner men nu har allt gått åt skogen. Tyvärr var jag den enda som satt i sjön med anmält och betalt team verkar det som. Så jag är mest sur och pank. Men om jag på fredag är körd får jag väl.. sno en bil och köra ner eller nått. Jag vet inte. Suck.

Back