Loader
Nu går vi mot ljusare tider
Har insett att det inte håller att åka fort på vägen så då får man väl försöka ta licens (o åka långsamt på bana). Har använt sökfunktionen för att skaffa info, jag lovar men har fortfarande nåra frågor. Efter att nötigt igenom dom infospäckade o matnyttiga (lol) 2 vs 4-takttrådarna så lutar det åt en 600:a. Som jag förstår det så är det många som inte tävlar utan bara åker runt på träningarna o kör för nöjes skull, det är väl nåt sånt jag funderar på. Utbudet av begagnade hojar i sverige verkar vara begränsat, eller så tittar jag på fel ställen - här o på blocket. Har tänkt mig en R6, CBR, eller GSXR som inte är så hårt trimmad och får då förhoppningsvis ut fler mil per mekad timme. Kikade lite på en norsk sida o där fanns det rätt många hojar som verkade lämpliga och i rätt prisklass.
*Är det nåt särskilt man ska tänka på vid köp av en sån jämfört med en i sverige? Tänkte mest på papper o sånt.
*Är det nåt annat jag ska tänka på vid ev. införskaffande av banhoj?
*Är det ok att ta licens med gathoj?
*Är det ok att ta licens med delat ställ?
*Är det nån som har en lämplig hoj till salu kanske? (har iofs kollat i annonserna)
Mörda mig inte om frågorna är besvarade i en annan tråd nu va.
*Är det nåt särskilt man ska tänka på vid köp av en sån jämfört med en i sverige? Tänkte mest på papper o sånt.
*Är det nåt annat jag ska tänka på vid ev. införskaffande av banhoj?
*Är det ok att ta licens med gathoj?
*Är det ok att ta licens med delat ställ?
*Är det nån som har en lämplig hoj till salu kanske? (har iofs kollat i annonserna)
Mörda mig inte om frågorna är besvarade i en annan tråd nu va.