Ta hem race 675 fr england?

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Har börjat fundera på att byta race hoj till nästa sässong. Och har börjat leta lite efter en 675:a. Hittar ingen race utrustad i sverige men det bör ju finnas ett par st i england.

Nu till min fråga.
Någon som har erfarenhet av att ta hem race hoj från england?

Någon som vet någon som skall sälja i sverige?

Tacksam för tipps

//Robban

Forumet för TTC (Triumph Triple Challenge) i England finns här om Du vill lägga in en "kontaktannons". En hoj till salu finns här.

Annars är det ju T3-racing som säljer tillbehör och utrustar hojarna enligt reglementet, Du hittar dom här om Du vill kontakta dom och lägga ut några krokar.

En kontakt som många använder vid import an landsvägsreggade hojar är Mark Jennings, han vet säkert vad som gäller för racehojar också. Är TTC-hojarna reggade finns det säkert en uppsida i att låta den förbli så även i Sverige...

Lycka till!

OK.

Har mailat till T3, några ansvariga på tripple challange och till mark jennings men bara mark har svarat och han verkar inte så sugen på att leta fram något.

har svårt att hitta några beg hojjar i UK...

Tipps?

Jag köpte min r6-08 från england förra sommaren.

Fick den skickad med båt (på en pall) från england till mitt jobb. Kostade under 5000 kr, blir väll något dyrare nu med tanke på kronan och lite beroende på vart i landet den ska. Båten den kom med stannade ju här i götet.

Lycka till!

OK.

Har mailat till T3, några ansvariga på tripple challange och till mark jennings men bara mark har svarat och han verkar inte så sugen på att leta fram något.

har svårt att hitta några beg hojjar i UK...

Tipps?

Mark Jennings (som jag nyttjat ett antal gånger, gathojar dock) är först och främst en transportör. Vill du ha en "scout" bör du nog vända dig till en importfirma.

Men visst går det väl att hitta hojar....ett klipp ju :D

http://cgi.ebay.co.uk/TRIUMPH-675-D...ms=65:7|66:2|39:1|240:1318|301:1|293:1|294:50

Ja det verkar finnas en del fina cyklar där borta. har kontaktat mark jennings så det blir nog han som får ta hem den när jag hittat något.

Ska få den nuvarande såld, hitta lite extra pengar någonstans...:va

blir förmodligen ett vinterprojekt.

Bifogat

• !!q(ICPw!m0~$(KGrHgoH-CYEjlLlq68ZBKJwTc3J2g~~_19.jpg
    !!q(ICPw!m0~$(KGrHgoH-CYEjlLlq68ZBKJwTc3J2g~~_19.jpg
    22.2 KB · Visningar: 86
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park