Ta en sup som en karl!

Ryska övervuxna(moppe)fuckon som samlas vid tjorren och halsar vodka..coola killar :gnissla
Jag hörde hans lever vråla "släpp uuuut mig härifråååååån" hela vägen hit där jag sitter :S

Nursey skrev:
2676382 Ryska övervuxna(moppe)fuckon som samlas vid tjorren och halsar vodka..coola killar :gnissla
Jag hörde hans lever vråla "släpp uuuut mig härifråååååån" hela vägen hit där jag sitter :S

Vilken lever :confused:

Nursey skrev:
2676382 Ryska övervuxna(moppe)fuckon som samlas vid tjorren och halsar vodka..coola killar :gnissla
Du verkar ha gått miste om sporten "högst promille vinner".

Får mig att tänka på klippet från deras candid camera, det är också rätt stört.

KalleNorton skrev:
2676429 Du verkar ha gått miste om sporten "högst promille vinner".

jupp polaren halsade nästan en hel flarra efter ett antal öl å hans millehalt hamnade på 3,6.... ganska imponerande! han leder kan man säga ;)

C.Barrow skrev:
2676401 Undra ifall det smäller till i knoppen på han efter en kvart :va

Finns ju dock ganska svaga Vodka sorter i ryssland, ganska vanligt med 6-7% vodka till måltider tydligen men är ju fortfarande ganska stark gjort då det kan jämföras med att halsa en vinare :tummenupp

ghandi skrev:
2676515 Finns ju dock ganska svaga Vodka sorter i ryssland, ganska vanligt med 6-7% vodka till måltider tydligen men är ju fortfarande ganska stark gjort då det kan jämföras med att halsa en vinare :tummenupp

Aldrig varit med om att dricka något sådant till maten där, var har du gjort det?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg