Ta dig ut ur rummet

hur får man upp vattnet som rinner på baksidan av garderoben?? :huvet

Edit: jag kom på det:)

Last edited:
Joe Schmoe skrev:
Fan vad ni är smarta, det hade jag aldrig listat ut... sen då?

Jag vet, men du kan säkert du vill :pannkyss

Sen så kan du hitta fjärrkontrollen vid ett bordsben, ta upp muggen och använda den o trycka på en droppe av den svart sörjan. hitta ett batteri under en bok, Ta myntet som är nedersta knappen på teven.

seyou skrev:
Jag vet, men du kan säkert du vill :pannkyss

Sen så kan du hitta fjärrkontrollen vid ett bordsben, ta upp muggen och använda den o trycka på en droppe av den svart sörjan. hitta ett batteri under en bok, Ta myntet som är nedersta knappen på teven.

Ok, jag har precis satt telefonen i "laddaren" hur får jag igång tvn?

Joe Schmoe skrev:
Men berätta då!!! :4skrika
Jag körde den igårkväl så ja kommer inte ihåg allt men de kan säkert folk lägga till sen i efterhand...

Du börjar med att ta lite saker i rummet, typ pengen som ser ut som en knapp på tv.n, batteriet underboken, glaset (som du ska fånga en oljedroppe med, tryck på en droppe som faller så blir de fullt), sammt bladet i blomkrukan och kanske nått mer som ja inte kommer ihåg...sen tar du pengen och skruvar bort eluttaget under tv.n, där inne ligger de en nyckel som du kan öppna garderoben med, inne i garderoben finns de ett batteri som du kan sätta i tv-kontrollen som jag hoppas att du gjort med de andra batteriet också...Under tv-uttaget ligger de en skruv som du sätter i den söndriga tele-ledningen sen kan du sätta igång tv.n och telen bör fungera nu, (glömmde säga att galgen som du hittar i garderoben ska sitta på tv.n för att få täckning) ta bort luren så du får den i din meny där nere och markera den, klicka sedan på tv.n så ringer du upp låssmeden...av honom får du en tång. Nu kan du ta tillbaka galgen från tv.n. Markera tången och tryck på galgen, nu kan du nå kvasten som står bakom garderoben, när du har galgen markerar du den och puttar omkull blomkrukan...nu tar du tången och tar bort en knapp på tv.n som du sedan fyller med lite vatten från baksidan av garderoben...nu har du vatten och behöver eld och smuts...smutsen får du tag i genom att olja upp den översta lådan i garderoben med ditt oljeglas...nu markerar du kvasten och trycker lite på den så får du lite pinnar, tryck in en pinne i el-uttaget så börjar den brinna...nu måste du var lite kvick och trycka in den brinnande pinnen i boxen på bokhyllan...sedan tar du ditt vatten eld och smuts som du hittade bakom garderoben och lägger de i boxen...den vita rutan kan du bara gå loss med vänster mus-knappen på så blir den markerad med...nu öppnas boxen och du kan leta upp de fulaste myntet som du sedan trycker in i den understa lådan i garderoben, nu har du en mjuk nyckel för att göra den hård så lägger du den på lampan i rummet och den blir härdad, NU öppnar du den understa lådan som du hittar en magnet i...nu markerar du magneten och trycker lite på boxen på bokhyllan så får du ett skitfult mynt...detta ger du till låssmeden och han bablar lite om sin chef...nu har du klarat de...

Glömmde säga att du tänder lyset på lys-knappen...:D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...