Ta dig ut ur rummet

har fixat alla biter men, nu sitter jag och gnager på tangentbordet. kommer ingenstans nu :mad: :huvet

Määp skrev:

Bara klicka en jävla massa gånger på den vita så har du löst den, LUFFFFT.

Määp skrev:
Men suck... :gnissla

Nu får jag inte plocka upp nåt mynt för jag har redan ett och jag blir inte av med det.. :brinnerup

Ge det till gubben i dörren... gör så tills du hittar ett knögligt mynt, se tidigare ledtrådar jag fick av sey...ngt....

Josafan skrev:
Bara klicka en jävla massa gånger på den vita så har du löst den, LUFFFFT.

Jo, HenkeYZ hjälpte mig med det. Så ser en riktigt ledtråd ut. :arsele
Hjälpte dock inte så mycket, fast igen.

HenkeYZ skrev:
hittar faan inte rätt mynt, gubben vill ju inte ha nått :va

Nope, ge han alla mynten tills du hittar ett knögligt jävelskap.... sedan öppnar du garderoben, trycker i det i nyckelhålet i den nedersta lådan.

Jaaaa! :banana Tack allihop för hjälpen, jag hade nog suttit här och svurit till imorgon om det inte vore för alla ledtrådar och direktiv. :tummenupp

fixade också det äntligen, provade ett par mynt i garderoben också men sen gav jag upp dne idéen. men faan vad dessa spel är beroendeframkallande. man bara måste klara dom :gnissla :3freak

Josafan skrev:
Ja, då är allt som det brukar vara då..... för det brukar jag få.

was? Jag då. De enda creds du gav till mig för att ha hjälp dig var att inte ens kunna stava mitt namn :mad:

:rolleyes:

seyou skrev:
was? Jag då. De enda creds du gav till mig för att ha hjälp dig var att inte ens kunna stava mitt namn :mad:

:rolleyes:

Ojojoj, Ni förståååår att utan Seyoulater alligajtor hade jag aldrig klarat det! :hihi

Tack! :tummenupp

jävla skit spel han vill ju inte ha några mynt ju!!! har fan suttit och gett han mynt hur länge som helst nu. :argpådato

äntligen nu klarna det i skallen! får skylla på att man är trött eller nåt.. :banana :yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg