Ta dig ut ur rummet

akerstrom skrev:
Men hur når man kvasten då? :huvet

Har du fått tag i hängaren inne i garderoben? Ta den och böj ut den med tången... som du fått av gubben, har du inte kommit så långt så skit i kvasten

Jag erbjuder lösningen till alla tjejer, jag tar sexuella tjänster i utbyte... :rolleyes: :hihi

En ledtråd, det är säkert ngn new age snubbe som gjort det här spelet, vad är det då för ngt på kistan, blått, rött, brunt och vitt...

Tänk.....

har fixat kistan men får inte upp den. hur får man upp låsta lådan i garderoben?

haha, vad fasen la man på den vita?
jag har klarat av den men vet inte hur jag gjorde... en kompis börjar lacka ur på mig för att jag inte kan förklara hur fan jag har kommit så långt som jag har :rofl

*edit*

ahh, antagligen bara att klicka utav helvete på den hehe

Last edited:
Arghh! Kan inte sova om jag inte klarar det.
Hur gör man sen när blomvasen är vält? :va

EDIT: Vad är det som ska vara i det röda och vita på kistan? :tungan

Last edited:
Werzion skrev:
haha, vad fasen la man på den vita?
jag har klarat av den men vet inte hur jag gjorde... en kompis börjar lacka ur på mig för att jag inte kan förklara hur fan jag har kommit så långt som jag har :rofl

läs mitt inlägg.... hehe

Josafan skrev:
En ledtråd, det är säkert ngn new age snubbe som gjort det här spelet, vad är det då för ngt på kistan, blått, rött, brunt och vitt...

Tänk.....

:va :confused: Jag har nog sovit för lite.. eller så suger dina ledtrådar. :kocko

Määp skrev:
:va :confused: Jag har nog sovit för lite.. eller så suger dina ledtrådar. :kocko
Låset heter elemental lock. du har stoppat i jord, vatten och eld, vad kan komma härnäst...

HenkeYZ skrev:
Låset heter elemental lock. du har stoppat i jord, vatten och eld, vad kan komma härnäst...

Men suck... :gnissla

Nu får jag inte plocka upp nåt mynt för jag har redan ett och jag blir inte av med det.. :brinnerup

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg