Ta dej ut ur rummet spel

destiny_78an skrev:
Klicka dig en rad i taget. Du får ha fyra svarta boxar. Det handlar bara om tålamod
Na. Det vigtigaste var tydligen bara att ha fullt med grönt från vänster. Raden längst till höger spelade ingen roll. :)

nån som vet vad man ska göra på level 13?
Ett rum med en hiss som inte har nån ström, ett låst skåp.
Till höger är ett rum med nån maskin man kan ändra färg och hålla på med...fattar nada.
Till vänster från det första rummet kan man gå ut, putta bort en vagn, gå vidare åt höger, där finns en brunn med ett avklipp rep och det brinner framför en dörr...

Nån som vet? får utbrott här snart!

Herkules skrev:
Hur klarar man 9.
Har knappat in koden quest på datorn. :argpådato

Det värsta är att jag fan inte kommer ihåg... :va

när du har skrivit in quest så får man väl upp en bild med 2 bokstäver? klickar man sen på dörren så är det 2 bokstäver till har jag för mig. F A D E har jag för mig att bokstäverna var iallafall...kommer inte ihåg vad jag gjorde för att lyckas...

$noop skrev:
Det värsta är att jag fan inte kommer ihåg... :va

när du har skrivit in quest så får man väl upp en bild med 2 bokstäver? klickar man sen på dörren så är det 2 bokstäver till har jag för mig. F A D E har jag för mig att bokstäverna var iallafall...kommer inte ihåg vad jag gjorde för att lyckas...

:argpådato

Använd bokstäverna som du får och bilda ett ord. Tryck på reset på datorn och skriv in ordet. Jag fick H E A D

Börja i högra hörnet och arbeta dig sedan uppåt och sen åt sidan. Du behöver bara få alla utom 4 fyrkanter gröna.

Vad ska man göra sen? Har flyttat väggen och fått skruvmejsel, nyckel och kabelavskäraren. Har hittat till det gömda rummet vid TVn men där är det stop.

Edit: Fixat :banana

Last edited:
Last edited:
H3dlund skrev:
Kommer inte ens förbi 2:a "leveln" hjälp tack? :D En klocka i ena rummet och en dator i andra. Snälla hjälp mig!? xD

Ta diskettboxen ovanpå hyllan i rummet m klockan,
gå in i rummet m datorn
ta en nål från planchen på väggen
använd nålen på diskettboxen så du får fram en diskett
stoppa in disketten i datorn
starta datorn
då kommer koden upp på skärmen till dörren i rummet med klockan

-> 12864 om det finns de som vill fuska :gnissla

Tack ska du ha.. haha Hjälp med nästa också? :)

Har fattat att man ska fånga "råttorna" med diskettlådan. Men dom går ju bara igenom den. :kocko De tre "stenplattorna" har jag också.. men vet inte vad man ska ha dom till men ;D

Du ska lägga diskettlådan i rummet med stentrappan. Sen ska du bygga en gång med hjälp av mönstret på golvet till det andra hålet. Sedan fångas råttan i rummet med diskettlådan. Väl där ska du trycka på en av bollarna vid trappan och sedan föra in stenplattorna under där.

Nyheter
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats