Ta bort tatuering....

robocop_xr

ÖRGRYTE IS
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Honda xr650 motard
Tjena tjena!!

Ville bara kolla läget om det är nån här i Götet som
har egen erfarenhet eller vet någon som har tagit bort en tatuering.Är själv tatuerad men skulle vilja ta bort en som sitter på underarmen (spindel 3x3 cm).Efter lite surfande upptäcker man att priserna är ungefär det samma ca:1500:-/ gång och flera behandlingar behövs med laser.

Som sagt är det någon som sitter på lite info i detta ämne......

kör dn snygga badboy stilen...använd vinkelslipen..endast en behandling med vissa ärr men det kostar fan inte mkt om du köper från jula...hahaha

kör dn snygga badboy stilen...använd vinkelslipen..endast en behandling med vissa ärr men det kostar fan inte mkt om du köper från jula...hahaha

Du hade rätt en behandling räckte å billigt va det.....:yoparty
men helvete va det sved. Tjejen är inte mycket nöjdare nu än innan köttsår på underarmen är tydligen inte hennes grej..:huvet .

....... det får bli laser för ca: 5000 :- för att ta bort en tatuering för 500:- är huvudet dumt få plånboken lida.:huvet

Du hade rätt en behandling räckte å billigt va det.....:yoparty
men helvete va det sved. Tjejen är inte mycket nöjdare nu än innan köttsår på underarmen är tydligen inte hennes grej..:huvet .

....... det får bli laser för ca: 5000 :- för att ta bort en tatuering för 500:- är huvudet dumt få plånboken lida.:huvet

Varför inte tatuera över den gamla då ??

Eller bara låta den va?

Tattuera över den kan ju inte va speciellt svårt och dyrt, den va ju inte speciellt stor :)

Finns såå många stolpskott som kallar sig tatuerare som fått sitta hemma i sitt kök och gaddat..

Och att göra en snygg coverup krävs en duktig tatuerare...
Inget nybörjarjobb direkt...

Pratade med Max på Ink station sist jag var där om detta. Han hade tydligen varit försökskanin på någon ny teknik som hade kommit. Han sa att det var helt grymmt, inte ett ärr va jag fattade de som... Vet dock inte mer än så. Vill du veta mer så kan du fråga honom! :)

polaren tog bort love/hate på fingrarna med laser ser bra ut på vintern men på sommaren syns det som vitt då piggmenten försvann

:mad:
Pratade med Max på Ink station sist jag var där om detta. Han hade tydligen varit försökskanin på någon ny teknik som hade kommit. Han sa att det var helt grymmt, inte ett ärr va jag fattade de som... Vet dock inte mer än så. Vill du veta mer så kan du fråga honom! :)

Tack för tipset, ska kolla upp detta.:)

Tatuera över är inget alternativ, den tatuering som redan finns är inte ful bara det att den sitter på fel ställe.Skulle nog ha tänkt lite mer på konsekvenserna för 15 år sen när den gjordes.Det får nog bli laserkanonen eller långärmat.:mad:

polaren tog bort love/hate på fingrarna med laser ser bra ut på vintern men på sommaren syns det som vitt då piggmenten försvann

Känns som jag skulle kunna stå ut med en vit fläck på underarmen......

Last edited:
:mad:

Tack för tipset, ska kolla upp detta.:)

Tatuera över är inget alternativ, den tatuering som redan finns är inte ful bara det att den sitter på fel ställe.Skulle nog ha tänkt lite mer på konsekvenserna för 15 år sen när den gjordes.Det får nog bli laserkanonen eller långärmat.:mad:

Känns som jag skulle kunna stå ut med en vit fläck på underarmen......

tatuera in vitt då :rolleyes:

skämt osidå..
finns de inte alal färger? kanske tatuera över med "hudfärg" :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...