Ta bort förinstallerat Norton i Vista Basic?

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Som rubriken lyder.
I Basic kan jag inte ens få fram kontrollpanelen i klassisk vy. :huvet
Och jag vill inte ha det där prova-på-skit-Norton.
Änny hellp som helst emottages jeffligt tacksamt.

Enklare att byta dator :gnissla

Nä men avintallera program ska ju funka, hittar du inte det i vista basic får du titta under norton i program.

Kommer du åt kontrollpanelen öht?

Ja, men det går inte växla till klassiskt läge (vafaaaan är det för skit???) så jag kan inte ens lägga till/ta bort det jag vill. Jag har valt att inte ens starta Norton, utan trycka "fortsätt utan..." varje gång för att slippa skiten. Men jag kanske ska starta eländet och sen få det möjligt att avinstallera?
Bara det att Norton installerar massa småfiler som är svåra att ta bort såvitt jag minns.
Kommer inte åt Norton i programmappen nu heller.

Jag kanske är trög,men inte behöver du växla till klassiskt läge för att avinstallera ett program?

Du är garanterat inte trög, det har jag patent på.
Enl. mina sökningar på internet skulle man göra just det för att få bort Norton från Vista. Nu finns bara lägga till program. Trodde det skulle komma upp ett alternativ med lista över program att ta bort, men icke. Säkert har jag missat nåt, brukar vara så. Men jag får fan inte bort det.

Du är garanterat inte trög, det har jag patent på.
Enl. mina sökningar på internet skulle man göra just det för att få bort Norton från Vista. Nu finns bara lägga till program. Trodde det skulle komma upp ett alternativ med lista över program att ta bort, men icke. Säkert har jag missat nåt, brukar vara så. Men jag får fan inte bort det.

Finns inte alternativet att avinstallera programmet under dess plats i start menyn eller i installations mappen?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg