Ta bort db killer, leo vince, hur

hedan17

Who dares wins
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
KTM 790 Duke
Hej!

Nån som har nått bra tips hur man får bort en db killer som fastnat? Leo vince på en fz6. Den enda fick man bort hur lätt som helst, den andra sitter som berget. Skruvarna är såklart borttagna. :)
Tacksam för svar.

Mvh
Anders

jag hade samma problem! vänd dämparen och ta ett metall rör el liknande och stampa till ett par ggr så kommer den ut. jag fick ta till ganska hårt! var bara försiktig så du inte kommer åt insidan på dämparna:tummenupp

Lätt, lossa skruven - spraya redigt med 556 - starta hojen och varva te rejält samt ett snabbt av/påslag på brytaren så flyger den ut!! :hihi

jag hade samma problem! vänd dämparen och ta ett metall rör el liknande och stampa till ett par ggr så kommer den ut. jag fick ta till ganska hårt! var bara försiktig så du inte kommer åt insidan på dämparna:tummenupp

Hmm den är monterad på hojen.. blir väl till att montera av :-( provat 5-56 och det hjälper inte tyvärr..

Det funkade! :-)
Grymt stort tack :Bugar

Mvh
Anders

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!