T610, Synpunkter?

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Beställde en SE T610 igår och tänkte bara höra om ni har några synpunkter?

Jag är mycket nöjd med min. En höjdartelefon, men antar att du vill höra om bristerna istället:
Ljussvag display som fungerar ganska dåligt i stakt dagsljus. Antar att det är tvunget, andra lurar med lika bra färgupplösning använder TFT-skärm men de blir varma och har märkbart sämre batterikapacitet.
Plastglaset som sitter framför skärmen sitter väl långt framme och repas lätt. Tejpa någon klar plast över som du enkelt kan byta efterhand är mitt tips.

Vi har haft lite problem med de lurarna. Många har kommit tillbaks på grund av felaktigheter i ljudprogramvaran. Ljudet när man pratar i telefon har varit brusigt ect.
Dock borde detta vara avhjälpt nu.

Mitt tips: Köp. :tummenupp

Ska ju vara fruktansvärt bra tal/standbytid men det vette fan...
Är som alla andra ericsson lurar och behöver laddas varannan dag ungefär.
Nu drar väl iaf skärmen ganska mycket...äh va fan, orkar inte ens forska i det... batterikapaciteten suger.

Fin tfn för övrigt.

// Opti

Om man har ett par stycken är det ganska kul att krossa polaren i Minigolf via Bluetooth. :)

grymt nöjd med min.. ang batteri så har ni nog fel på era lurar om det måste laddas varannan dag. Iofs drar det en del om man håller på att spela en massa men annars håller det nog bra länge .. Upplever iaf jag.

Optimalt skrev:
Ska ju vara fruktansvärt bra tal/standbytid men det vette fan...
Är som alla andra ericsson lurar och behöver laddas varannan dag ungefär.
Nu drar väl iaf skärmen ganska mycket...äh va fan, orkar inte ens forska i det... batterikapaciteten suger.

Fin tfn för övrigt.

// Opti

hörde om en kille med det problemet, hans telefon blev att funka efter mjukvarubyte.
drar inte bluetooth rätt mkt när det är aktiverat förresten.. kan det vara så att det ar konstant på på din?

Jag är supernöjd med min T610. Kan dock instämma angående standbytiden. Jag laddar min var tredje dag men då talar jag iofs ganska mycket i luren.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back