T-shirtjakten fortsätter på Åsen!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Detta är en vädjan från mig till alla som har en egentillverkad racing t-shirt; gör som Ove Zelin, Håkan, Micke Nilsson, DonQ, Jorpes, hjälp mig att bygga upp min racing t-shirt kollektion! Jag byter gärna med mina apsnygga MOZZBERRK tröjor.

Så, ta med till Åsen! Pungt.

Om du møter opp i norskecampen på Mantorp 17-18 sept. skal du få 3-4 forskjellige:) NB! Men da må du minne meg på det noen dager før:rolleyes:

Idag var undertecknad till G-åsen för att träffa den store "mozzberk" och överlämna 1 st raritet.
T-shirten var från 1997 som var mitt första racingår och förmodligen den sista kvarvarande av alla som jag tryckte upp.

Slit den med hälsan nu :D

Idag var undertecknad till G-åsen för att träffa den store "mozzberk" och överlämna 1 st raritet.
T-shirten var från 1997 som var mitt första racingår och förmodligen den sista kvarvarande av alla som jag tryckte upp.

Slit den med hälsan nu :D

I WILL!!! Stolt berättade jag historien kring tröjan och förevisade rariteten för MÅNGA!!! Jag tackar än en gång.

Vidare kan jag rapportera att Cajback hörsammade min vädjan och räckte över en Benjan Racing t-shirt.

Så, alla som sitter på något med tryck, jag utökar GÄRNA min samling!

Tackar på förhand!:)

Och det bara rullade på! Roger Jonsson hittade både året och fjolårets tröjor, Fille Backlund hittade en svart elegant sak och BoTT-Geir (Generic) kom över med en påse med 4 (fyra!) tröjor.

Jag behöver inte köpa kläder på flera år!:)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph