T.i.k

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Jag kände att det bara måste finnas en tråd här om TIK! Ikväll möter vi DIF och antagligen har grabbarna lärt sig från förra gången att även om vi är överlägsna så kan vi inte stå och såsa på isen... Ikväll blir det överkörning och frånåkning på bakhjulet! :banana

Lyckos er som är på plats för att se kommande matcher! Vem vet, kanske letar jag mig hem...

Idag får de allt bra ta och vinna, skam vore väl annars med tanke på att det är den internationella TIK-dagen idag :tuttar :hihi

Jepp...jelt kasst. Men det var väl bara för att jag äntligen orkade släpa mig och titta, nu får det vara nog med det :huvet

morlock skrev:
Nu vänder det! :fatta!

Ne, jag är helt övertygad om att det nu bara är att dra ner mössan och ladda inför nästa säsong. Finns inte en möjlighet att vi klarar 3 matcher på rad nu.. :huvet

p.grip skrev:
Ne, jag är helt övertygad om att det nu bara är att dra ner mössan och ladda inför nästa säsong. Finns inte en möjlighet att vi klarar 3 matcher på rad nu.. :huvet
Hav förtröstan. Sålänge vi inte är utslagen finns det en liten möjlighet! Det räcker. :gnissla

Jag får väl passa på att erkänna mitt misstag. Nu hoppas jag nu pallrar er till ladan och hejjar som bara den på, onsdag? Jag kan inte närvara själv men litar på er :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti