Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chii skrev:Dock så är det lite raggar varining över den men vad tycker ni? Skulle ni våga springa omkring i den![]()
Victor skrev:"Lite raggarvarning" Skojar du eller, det är ju asgay att ha en sån jacka på sig. Helt offantligt gay helt enkelt. Och att ursäkta sig med att man gillar hojåkning är som att ha en kort rosa balettdräkt på sig bara för att man gillar dans.
Här i Stockholm skulle folk vända sig om efter dig på gatan och gapskratta. Och tilltala dig på franska om personen kunde det.
Fast du gör som du vill; ditt liv, ditt val![]()
heimdal skrev:men stockholmare är ju.. ja.. stockholmare...
Chii skrev:=Förtjänar inte att leva
Victor skrev:"Lite raggarvarning" Skojar du eller, det är ju asgay att ha en sån jacka på sig. Helt offantligt gay helt enkelt. Och att ursäkta sig med att man gillar hojåkning är som att ha en kort rosa balettdräkt på sig bara för att man gillar dans.
Här i Stockholm skulle folk vända sig om efter dig på gatan och gapskratta. Och tilltala dig på franska om personen kunde det.
Chii skrev:Jag har köpt en sån här jacka. Ser man ut som en fordons raggare om man har den till vardags eller är den ok? Jag gillar den och den har en bra passform utan skydd att man ser ut som en gorilla. Dessutom är den riktigt skön att ha då man kör mc.
Dock så är det lite raggar varining över den men vad tycker ni? Skulle ni våga springa omkring i den![]()
Instämmerozeo skrev:har hört från lite folk som inte kör att de e lite wannabe över mc-jacka..kanske e svenska avundsjukan![]()
när jag skulle sätta på den här jackan
http://www.halvarssons.pl/pictures/Ace00.jpgVictor skrev:"Lite raggarvarning" Skojar du eller, det är ju asgay att ha en sån jacka på sig. Helt offantligt gay helt enkelt. Och att ursäkta sig med att man gillar hojåkning är som att ha en kort rosa balettdräkt på sig bara för att man gillar dans.
Chii skrev:Jag har köpt en sån här jacka. Ser man ut som en fordons raggare om man har den till vardags eller är den ok? Jag gillar den och den har en bra passform utan skydd att man ser ut som en gorilla. Dessutom är den riktigt skön att ha då man kör mc.
Dock så är det lite raggar varining över den men vad tycker ni? Skulle ni våga springa omkring i den![]()

WhatXRV-Henning skrev:Är inte den som med "fel prylar" som piskar "alla andra" coolare än han med "rätt grejjor" som komer sist?
svinkallt skrev:Instämmert o m min körkortslöse polare som drömmer om hoj å kort reagerade
när jag skulle sätta på den här jackan
http://www.halvarssons.pl/pictures/Ace00.jpg
FUBAR skrev:
HanneZ skrev:Jag brukar tralla omkring i min, helt klart min snyggaste jacka.
ozeo skrev:har hört från lite folk som inte kör att de e lite wannabe över mc-jacka..kanske e svenska avundsjukan![]()

hojbrud skrev:De har bara för mycket pengar...
men inte tillräckligt för att köra hoj![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |