Törs man ha en sån till vardags?

Den va fin du :hihi :pannkyss

FUBAR skrev:
Klart du kan, själv har jag en sån här. ;)

jacka-svart0.jpg

Chii skrev:
Dock så är det lite raggar varining över den men vad tycker ni? Skulle ni våga springa omkring i den :confused:

"Lite raggarvarning" Skojar du eller, det är ju asgay att ha en sån jacka på sig. Helt offantligt gay helt enkelt. Och att ursäkta sig med att man gillar hojåkning är som att ha en kort rosa balettdräkt på sig bara för att man gillar dans.
Här i Stockholm skulle folk vända sig om efter dig på gatan och gapskratta. Och tilltala dig på franska om personen kunde det.

Fast du gör som du vill; ditt liv, ditt val :tummenupp

Victor skrev:
"Lite raggarvarning" Skojar du eller, det är ju asgay att ha en sån jacka på sig. Helt offantligt gay helt enkelt. Och att ursäkta sig med att man gillar hojåkning är som att ha en kort rosa balettdräkt på sig bara för att man gillar dans.
Här i Stockholm skulle folk vända sig om efter dig på gatan och gapskratta. Och tilltala dig på franska om personen kunde det.

men stockholmare är ju.. ja.. stockholmare...

Chii skrev:
=Förtjänar inte att leva

men dom e roliga o se på :)
jag minns när jag jobba därnere ett tag..man satt o kika på dom i tunelbanan o man såg alltid nåt roligt eller mest annorlunda :)
de värsta va dom som sprang som faen för o hinna med ett tunnelbanetåg som går varje 10 min typ :D

Victor skrev:

Du kan ju omöjligt vara seriös. Och är du trots allt det så har du då gjort bort dig. Är du så pass kastrerad att du måste svansa för alla brats som inte har samma smak som dig?

Det är absolut inte gay med mc-jacka, snarare tvärtom. det är coolt. Så länge man inte är nån helgjuten poser. Men det är ju en helt annan fråga..

Använd du jackan, det skulle jag göra! :)

FAn jag tycker man går uteslutande i hojkläder, det går asbra.
En polare kommenterade just det idag iklädd dainese skor, axo byxor och dainese jacka, med en a-stars hood under... :)

/fredde

Chii skrev:
Jag har köpt en sån här jacka. Ser man ut som en fordons raggare om man har den till vardags eller är den ok? Jag gillar den och den har en bra passform utan skydd att man ser ut som en gorilla. Dessutom är den riktigt skön att ha då man kör mc.

Dock så är det lite raggar varining över den men vad tycker ni? Skulle ni våga springa omkring i den :confused:

Jag har själv tänkt köpa en likadan, den som är svart/vit eller var den svart /silver...nåja...tycker den är mer rejs än raggar så den kan man gott ha när som helt. Visst var den allväder om jag inte minns fel?

Victor skrev:

Så sant, så sant :)

Chii skrev:
Jag har köpt en sån här jacka. Ser man ut som en fordons raggare om man har den till vardags eller är den ok? Jag gillar den och den har en bra passform utan skydd att man ser ut som en gorilla. Dessutom är den riktigt skön att ha då man kör mc.

Vart har du köpt den?:D :Bugar :confused:
SKA HA SKA HA SKA HA:!!! :yoparty

Jag har svårt att fatta att folk inte gör en första koll på hemmaplan först...

Bryr du dig allvarligt hur andra väljer att se ut i sitt klädval? Tänker du ens på det?
-Om ja, surfa vidare.
-Om nej. Tror du andra bryr sig mer än du gör? Är det avgörande?

Är inte den med "fel prylar" som piskar "alla andra" coolare än han med "rätt grejjor" som kommer sist?

Last edited:
det står 46 på min,
latinotjejer i Luleå tycker den är skitkool....

vad andra grabbar tycker skiter väl en karl fullständigt i

svinkallt skrev:
Instämmer :tummenupp t o m min körkortslöse polare som drömmer om hoj å kort reagerade :fyllisar när jag skulle sätta på den här jackan :7peta http://www.halvarssons.pl/pictures/Ace00.jpg

Whut!? EN sån har jag ju kan jag springa runt med den på mig då? Skulle vara grejt då jag behöver en ny jacka..
Fast wannabe stämpeln blir jag ALDRIG av med för jag har ju inte fixat kortet än :(

FUBAR skrev:

Jag tror XRV-Henning menar att det är inte så viktigt vilka grejer man har utan snarare hur man använder dem. Typ: du blir nödvändigtvis inte ballast efter några varv på gelleråsen för att du har den coolaste hojen. Kan du inte köra bra blir det nästan lite patetiskt om det lyser igenom att du försöker ha de häftigaste grejerna. Men visst...vid korvmojjen kanske det funkar som attraktion för de som inte hajar bättre.

De intressantaste människorna i mitt tycke, är de som är sig själva och inte bryr sig så mycket vad "alla andra" tycker om oväsentliga saker.

Det finns ett ordspråk som låter ungefär såhär:
"Alla föds som original, men hur kommer det sig att så många dör som kopior?" :va

Tycker du om jackan själv - då är den cool för dig! :tummenupp

//Robban

HanneZ skrev:
Jag brukar tralla omkring i min, helt klart min snyggaste jacka.

Min jacka är alldeles för kort att gå omkring med... slutar vida naveln... blir som en liten lädertop... :rolleyes:

ozeo skrev:
har hört från lite folk som inte kör att de e lite wannabe över mc-jacka..kanske e svenska avundsjukan :tummenupp

Wannabe-vaddå? Jag har ju hoj och kort, då är jag ju lite mer 'the real deal' i så fall. Wannabe måste ju vara den som INTE har hoj o kort och har mc-jacka... eller..? :)

F.ö. står det den mycket raggiga frasen 'Live on the Edge' på ryggen på min och har - som HanneZ - fortfarande mygg och annat mys på... :hihi

hojbrud skrev:
De har bara för mycket pengar...
men inte tillräckligt för att köra hoj :hihi

Det är inte den största anledningen det är att det inte finns någon hjälm som bevarar vaxfrisyren under färd samt att den stora förpackningen med vax inte får plats i cutsen.

/Urban

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...