Jag har en bärbar HP som heter pavilion (dv9000-serien) och jobbardatorn jag har är en HP notebook. Nu är det så att jag itne har en billaddare till min egna dator men däremot till jobbdatorn och jag behöver använda min privata dator i bil under morgondagen och har således ingen laddare.
Jag slet med mig billaddaren till notebooken hem och den passade ju givetvis, men däremot blev jag lite skeptisk när det stod på laddaren "for use with compaq and HP notebooks products only".
Hur fan ska jag tolka det? Troligtvis så funkar det väl men törs man prova och riskera att bränna batteriet på den privata? Eller vad kan hända? Troligtvis suger min privata betydligt mer än notebooken så den lär ju inte ge mer kräm?
Edit/ kan det vara så att ALLA hp's bärbara går under namnet notebook?
Jag slet med mig billaddaren till notebooken hem och den passade ju givetvis, men däremot blev jag lite skeptisk när det stod på laddaren "for use with compaq and HP notebooks products only".
Hur fan ska jag tolka det? Troligtvis så funkar det väl men törs man prova och riskera att bränna batteriet på den privata? Eller vad kan hända? Troligtvis suger min privata betydligt mer än notebooken så den lär ju inte ge mer kräm?
Edit/ kan det vara så att ALLA hp's bärbara går under namnet notebook?