Törs fan knappt skriva eller svara på nånting längre..

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Ja det kanske är bäst så, men fan vad tokdött det är, jag trodde våren var i antågande:4skrika
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jasså det ÄR dött? Trodde det var mitt fiber som gett upp.. F5 och inget händer.. :gnissla
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
har du missat nyheterna ? det skall komma mer snö.. hela landet skall få kall & mer snö lovas i minst halva riket.

vänta 4 månader till :näsblod
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
är du också rädd att kränka nån som inte förstår ironi och tror att allt som är skrivet på internet är sant :confused:

:va om man skriver på engelska så är chansen att fler missuppfattar större :yoparty
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Det är alltid någon som känner sig kränkt.

Nu känner tom. jag mig kränkt.
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
är du också rädd att kränka nån som inte förstår ironi och tror att allt som är skrivet på internet är sant :confused:

:va om man skriver på engelska så är chansen att fler missuppfattar större :yoparty

Ja helt ärligt så är jag faktiskt rädd att kränka nått söndercurlat ensambarn av misstag på ett annars helt ok forum. Herredjävlar....

Edit: kom prexis på mig själv att jag sket i det blå med detta inlägg... Säkert,nån som inte fattar...
 
Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja helt ärligt så är jag faktiskt rädd att kränka nått söndercurlat ensambarn av misstag på ett annars helt ok forum. Herredjävlar....

Äsch då, det är bara att man håller sig ur en del trådar så klarar man sig rätt bra. Typ, trådar om feminism eller liknande laddade ämnen. Det brukar ändå vara samma gamla upprepningar i sådana trådar, så man missar inte direkt något på det.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Man undrar ju om folk har blivit mer lättkränkta, eller om det är något annat?

Som det är nu känner folk sig kränkta bara för att man inte håller med, vafan, skulle jag bli det skulle jag bli kränkt var gång jag öppnade käften.

Folk måste lära sig skilja på att känna sig kränkt och bli kränkt, och det snabbt.
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Ja och vad fan har hänt med Markus??

han kränkte mig konstant,,, har han gift sig eller?
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
folk har fortfarande inte hittat funktionen att ignorera användare.. bara fylla i användarnamnet där


men det kanju bli tråkigt till slut om man e ensam på hela forumet :rolleyes:
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Om någon moderator ändrar så att det står Karlstad på samtliga användares "ort" så "hör" man inläggen som Värmländska när man läser dom och då kan man inte ta illa vid sig och uipz så är forumet mkt trevligare.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Ja helt ärligt så är jag faktiskt rädd att kränka nått söndercurlat ensambarn av misstag på ett annars helt ok forum. Herredjävlar....

Vad har du emot ensambarn? Varför vill du så gärna kränka dem? Plågar du kattungar också eller bara ensamma kattungar? Skall rapportera dig till moderaterna.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Om någon moderator ändrar så att det står Karlstad på samtliga användares "ort" så "hör" man inläggen som Värmländska när man läser dom och då kan man inte ta illa vid sig och uipz så är forumet mkt trevligare.

Lite som för många år sedan du norska Hells Angels var hos Aschberg, lät väldigt oläskigt faktiskt. Var rätt svårt att ta dem på allvar.
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Vad har du emot ensambarn? Varför vill du så gärna kränka dem? Plågar du kattungar också eller bara ensamma kattungar? Skall rapportera dig till moderaterna.


Alla barn idag är ensambarn iom att alla fokuserar bara på det egna jaget, dvs ingen "vikänsla" öht :glömdet
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Lite som för många år sedan du norska Hells Angels var hos Aschberg, lät väldigt oläskigt faktiskt. Var rätt svårt att ta dem på allvar.

Precis. Vissa geografiska områden ska hålla sig till garnkonst. Hot och tortyr gör sig bäst på Tyska eller Japanska.
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top