Video Töntar på hoj

Scorpiokid

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
2009,Kawasaki zx-10
Lite rolig filmsnutt som bygger på fördomar om återfallsknuttar.
Slutet är ju mindre roligt med svenssonbilen och en fru som får sin vilja fram(som vanligt,pussy rules).
Om man hade frågat gubbarna om tio år om dom dom kom ihåg hojäventyret så hade svaret garanterat blivit: JA (med värme i rösten).
Däremot hade dom aldrig kommit ihåg någen jävla biltur.
http://www.youtube.com/watch?v=k8gGGt-DxaA&feature=player_embedded

Tja, alla är inte lämpade. Fanns ju ett par vettiga hojar i filmen iaf.

Undrar mer vad filmmakarna har för trauman i ryggsäcken?

Jag har överlevt som återfallsknutte denna sommar trots att en viss ovana gjorde att man kom kasandes över en stopplinje med skrikande bakdäck i för hög fart när man endast tyckte att fotbromsen skulle räcka.Det gjorde den inte.

Blivit ståendes långt hemifrån med en mc som vägrat starta och man inbillade sig att säsongen var över när det i slutet visade sig att man fört dödarknappen på fel håll.

Promenerat in på bensinmackar med ansiktet fullt av insekter.

Frusit så man nästan kopplat ner hjärnfunktionen mot slutet på säsongen, farligt, farligt.

Ryckt sönder en reflexväst i fartvinden som mossan tvingade på en där denna trasiga reflexväst fladdrade bakom en som stålmannens cape när jag inte hade minsta lust att stanna igen.

Startat om hojen fyra gånger efter bensinmacksbesök där hojen tvärdog varenda gång jag la i en växel.Anledning, fotstödet var nere, tssss.

Stannat och hjälpt andra strandsatta mc förare längs min väg och bara pratat allmänt skit med andra mc åkare som jag aldrig i livet skulla ha träffat om jag inte kört hoj.KUL KUL KUL ...

Kört som Toecutter ibland med en obeskrivbar känsla av ren Mad Max filosofi med ett enda stort leende över ansiktet.Har man aldrig kört hoj för så går detta heller inte att beskriva i ord.

Osv ... där jag har haft DJÄVLIGT ROLIGT och hoppas få göra om det nästa säsong. :D

www.youtube.com/watch?v=vksdBSVAM6g

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP