Töngaste videon

Nästan lika overkligt kass som Torque, där han bl.a pratar i mobilen genom hjälmen... Och vecklar upp en karta framför sig medan han kör... och och och o.s.v

Fy fan...:zpy

Otroligt töntig video, och varför den heter Stuntin like my daddy har jag ingen aning om.

Fet låt och video! :yoparty :yoparty :yoparty

Allt kanske inte har med hojjar att göra! :näsblod
Gräv fram någon som kan lite hiphop och fråga vad som menas med stuntin! :yoparty

Kanske rappade fifty om att stunta med bågar i stunt101 låten! Eller vad tror du?

Last edited:
Stuntin' enligt dom är att skaffa fram pengar genom att göra det dom gör, och i princip vara gangster med sina hoes, cash och bling :tummenupp
Ruff ryders är ett bra exempel. Dom stuntar ju, och dom rappar.

Stunts+rap= Cash!!!

Ha ha Hiphopare är löjliga satan! :rofl

Endast Metalsnubbar :yoparty får köra sporthoj!

Var det nån mer än jag som lade märke till att den färgade hipetihop killen med ovanligt svårartad ballus klius, hade ovanligt mycke vita tänder i ansiktet, vanligtvis brukar dom se ut som dom sugit av Fort Knox.

Hur bra de nu kan vara och köra sporthoj och röka brass:va iaf så sjunger dom de, eller pratar i snabbt tempo:)

Ännu en taskig video med helspända negers (förlåt det får man inte säga) ännu en video med grabbar från andra sidan pölen som är bara pinsamt.

Vill inte ta skiten i försvar men om det nu är så jävla dåligt vad är då vitsen med att överhuvudtaget diskutera det hela???

Det var ju fan inte ens komiskt?

Gräv fram någon som kan lite hiphop och fråga vad som menas med stuntin! :yoparty

Från www.urbandictionary.com

1. stuntin 509 up, 35 down

High class flashing of your jewelry, money riches etc. Made famous by the Cash Money Millionaires. A person who stunts would be a "stunna" usually showing off diamonds, gold, platinum, women, cars and stacks of cash..LARGE BILLS! see "bling bling" for an idea of something a "stunna" would stunt

"Baby aka the #1 Stunna"

Nån påstog att "vi" är rockers.... är alla rockers så jävla coola då?

Det här va första bilden när jag googlade på rocker :D

RockerBikern.jpg

Konstigt.
Måste vara dags för mig att sälja hojarna.
Visste inte att man måste lyssna på speciell musik för att få köra hoj.
Hade jag varit homo med, så skulle det vara helt kört...

MEN: Vad musiken klassas som ger jag fullständigt faneden i.
Begåvade artister ÄR trevligt att lyssna på.
Många hip-hoppare lyckas göra karriär, helt utan musikalisk begåvning, på bara image.
DET ÄR SKIT!!
Andra är oerhört musikaliskt begåvade och förtjänar verkligen sin framgång.
Tror dessutom inte att de mindre kända artisterna har så mycket att säga till om angående produktionen/upplägget av sina videos.
Tycker skivbolaget/producenten/agenten att det är coolt med hojar så blir det hojar i videon.
Lyssnar själv sällan på hip-hop.
Föredrar gammal hårdrock (Motörhead, Black sabbat, AC/DC), punkpop (Ebba Grön, KSMB, Docenterna), Bögdisco (Jimmy Sommerville, BeeGees, Army of lovers) och brassmusik.

Märkligt vilka heta känslor som visas när hiphop är på tapeten. Det verkar vara en sådan älska/hata-grej. Undra varför.

För att alla hojåkare är rörmokare och hårdrockare. Det verkar vara lättare att komma ut som gaylord på sporthoj.com än lyssnare av rap & hiphop.

Huaaäähhh otroligt dålig...

En undran varför måste dom flesta rapartister klämma sig på donken när dom sjunger??? Typ varannan minut? :confused: :va
Är det någon slags manlighetsrit eller?

Svar till oförstående 60talist.

Flugor i trumpeten :D

För att alla hojåkare är rörmokare och hårdrockare. Det verkar vara lättare att komma ut som gaylord på sporthoj.com än lyssnare av rap & hiphop.

Och som vanligt tycker Jag exakt som du...

MEN: Vad musiken klassas som ger jag fullständigt faneden i.
Begåvade artister ÄR trevligt att lyssna på.
Många hip-hoppare lyckas göra karriär, helt utan musikalisk begåvning, på bara image.
DET ÄR SKIT!!
Andra är oerhört musikaliskt begåvade och förtjänar verkligen sin framgång.
Tror dessutom inte att de mindre kända artisterna har så mycket att säga till om angående produktionen/upplägget av sina videos.
...

Du har inte helt rätt alls...:va Musikindustin är som vilken annan som helst. Om du är överjävlig på att kröka kopparrör i stalagmitformationer så är du väl inte per automatik garanterad en större kundkrets än andra rörmokare. Det hanlar om att göra musik som massan uppskattar,... även om du tycker du är tallangfull och pretto så spelar dina avantgarda utspel ingen roll när miljonerna vill höra "to the brake of dawn" i texterna. Och att säga att hiphop är tallanglöst... Jag är inte bred fan av nämda genger men hajar problematiken då jag skulle kunna göra en way bättre rocklåt än en raplåt.

.... är alla rockers så jävla coola då?

haha:brynad vilka killers!

Last edited:
Huaaäähhh otroligt dålig...

En undran varför måste dom flesta rapartister klämma sig på donken när dom sjunger??? Typ varannan minut? :confused: :va
Är det någon slags manlighetsrit eller?

Svar till oförstående 60talist.

de är kissnödiga.

Det sjuka här är ju att hela stuntkulturen som satte fart på allt stuntande mer eller mindre kommer "från gatan" och således har samma ursprung som hiphopen, Hela skiten är amerikanskt halvoutlawjunk. Trots det sitter "Stefan" 26 år från Jakan med zx9:a, förgmatchande ställ och hjälm och känner sig stulen på hela sin livsstil.

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Hehe... Såå sant! Hip-hop står för rätt mkt som stuntare och SH:are generellt tycker.. Att sen videon är bland det sämsta som prodats och att amerikansk hiphop genrellt dog med LK är numer en universiell sanning!

Även jag rocker i grunden, men vaffan... hur bra är egentligen Disturbed dag III?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT