R1 Uffe
Trafiklärare Till Yrket
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
När jag ska tömma papperskorgen så kommer det upp en varnings ruta där det står "Det går inte att ta bort mappen Power DVD. Det går inte att hitta filen. Kontrollera så att du har angett rätt sökväg eller filnamn"
Jag har inget i Datorn som heter Power DVD, och den finns inte i papperskorgen heller. Jag har nyformaterat datorn, så jag har ingen aning hur den har kommit dit.
Men det är irreterande när det kommer upp hela tiden. Skall tillägga att det är 5 objekt som inte går bort & jag kan ej se vad det är för nå, men det är nå med Power DVD att göra
HILFE..............
Jag har inget i Datorn som heter Power DVD, och den finns inte i papperskorgen heller. Jag har nyformaterat datorn, så jag har ingen aning hur den har kommit dit.
Men det är irreterande när det kommer upp hela tiden. Skall tillägga att det är 5 objekt som inte går bort & jag kan ej se vad det är för nå, men det är nå med Power DVD att göra
HILFE..............