Bikerbitch
Stolt mamma
Ey, jag har gjort en kalasfin tårta. Slänger upp bild på den imorgon så ni får se 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Recept på en helt vanlig jävla kaka
Bikerbitch skrev:Eh jorå så att. Du är för sent ute nu Chrille. Det blev en gräddtårta med kiwi, jordgubbar och mandariner, och så lite snitsig dekorering.
TomK skrev:Hej Smulan! Smakade bra hoppas jag ? Är själv jäkligt sugen på tårta - du kan väl SMS:a över lite om det blev något kvar ?![]()
Nej men jag har ett ex o en dotter där,så jag är nere minsten gång i månaden,sen känner jag ingvar som har hälsostudion lite grann sen förr,så det brukar bli lite besök där ibland oxå.lord skrev:Självklart var det så!![]()
E du från Alingsås?
Bikerbitch skrev:Om ni undrar så är det en blomma, med en grön stjälk och lite jord.

Stiligt!Bikerbitch skrev:Sådärdå, såhär såg alltså tårtan ut.
Om ni undrar så är det en blomma, med en grön stjälk och lite jord.
supernajsBikerbitch skrev:Sådärdå, såhär såg alltså tårtan ut.
Accelerated skrev:Ser MYCKET mumsifullibibbla ut!
Däremot hade jag nog personligen pillat bort jorden, har inte lärt mig tycka om dessa nya billiga delikatesser...![]()

Bikerbitch skrev:Kanske skall förtydliga att det är riven blockchoklad, ljus och vit![]()
Accelerated skrev:Jahaaaaa![]()
Hur som helst så är jag mycket imponerad över din fantasi och kreativitet, supersnyggt!Mammsen blev nöjd förstår jag?
BadToy skrev:Annars kunde du gjort nån sånt här *ASG* Gå in & kika under Naughty cakes![]()
http://images.google.se/imgres?imgu...=T%C3%A5rtor&hl=sv&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N
BadToy skrev:Annars kunde du gjort nån sånt här *ASG* Gå in & kika under Naughty cakes![]()
http://images.google.se/imgres?imgu...=T%C3%A5rtor&hl=sv&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N

Accelerated skrev:Min mamms gjorde en supersnygg tårta när jag var liten (läs mindre), såg ut som ett tåg med center som hjul*sweet memories*

Bikerbitch skrev:Min morsa har också gjort en tågtårta. Också när jag var mindre![]()

Bikerbitch skrev:Sådärdå, såhär såg alltså tårtan ut.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |