Tårar rinner.

• Thread starter Thread starter E22
  • Start date Start date
Skorpan skrev:
2063226 Och det kunde lika gärna vara ditt egna som sagt var (om du nu har något).
Visst behövs pengar till något som räddar fler liv också men med tanke på att cancer,aids mm har redan fått så jävla mycket pengar och kommit så långt, så kan detta som man knappt hör talas om också behöva få in en slant annars blir det ju hur många som helst i slutändan ändå.
Som sagt var,ni har råd med massa men ni kan inte lägga ett litet bidrag?? Ledsamt och se vad folk är snåla...
200:- insatta från mig och min sambo

Får man fråga hur mycket pengar du skänkte till Röda Korset med tanke på jordskalven i Pakistan ?

Tror nog inte att det kommer öka till "hur många som helst" för att vi inte skänker pengar till det. Tycker fortfarande att det finns betydligt viktigare att saker att lägga 3 miljoner på, som hjälper människor som är i större behov av pengar. Människor som inte är svenskar.

lorkan skrev:
2064607 Får man fråga hur mycket pengar du skänkte till Röda Korset med tanke på jordskalven i Pakistan ?

Tror nog inte att det kommer öka till "hur många som helst" för att vi inte skänker pengar till det. Tycker fortfarande att det finns betydligt viktigare att saker att lägga 3 miljoner på, som hjälper människor som är i större behov av pengar. Människor som inte är svenskar.
Tror??
Hur fan ska botemedel hittas om det knappt kommer in några bidrag och folk knappt vet om sjukdomen?
Sluta käfta och spring hem till mamma och pappa istället.
Tragiskt att det inte finns nån som lägger nåt litet bidrag, det visar bara hur egotrippade ni är...

Tur som fan att man sitter själv hemma å läser om sånt där...
Kändes som att nån öppnade kranarna till tårkanalerna när man läser det där... å tittar på hans lilla ansikte...

"Jag har sagt åt honom att det är okej att släppa taget nu, mamma och pappa är redo."

Jag lovar... Jag fällde en tår...

MR.Robin skrev:
2066217 "Jag har sagt åt honom att det är okej att släppa taget nu, mamma och pappa är redo."

Jag lovar... Jag fällde en tår...

Att kunna säga så till sitt barn måste vara det mest osjälviska man kan göra...
Beundrar verkligen familjen.....

Kia skrev:
2066490 Att kunna säga så till sitt barn måste vara det mest osjälviska man kan göra...
Beundrar verkligen familjen.....

Hur kan man vara redo för en sån sak?
Fy faan.. Stackars föräldrar.. Kan inte göra ett skit!

Edit utklipp från dagens dagbok:

"Badet var en pina de här gången, men mest för oss. Det tär så på ens hjärta att se honom så liten och svag. Allt man vill är att ta upp honom och hålla i honom, fast det går ju inte riktigt för då gör man bara illa honom. Det enda man kan göra är att snusa på honom så han himlar med ögonen och blir lugn. "

Fy faan...

MR.Robin skrev:
2067530 Hur kan man vara redo för en sån sak?
Fy faan.. Stackars föräldrar.. Kan inte göra ett skit!

De är nog så redo man nu kan bli i en sån situation. Man måste nog till sist som förälder ändå inse att de bästa för barnet är att lugnt och stilla somna in och slippa lida nåt mera.. När man är redo att släppa nån man älskar mest i hela världen för att den ska slippa ha ont och lida då älskar man verkligen på riktigt... å det är totalt osjälviskt...

Kia skrev:
2067545 De är nog så redo man nu kan bli i en sån situation. Man måste nog till sist som förälder ändå inse att de bästa för barnet är att lugnt och stilla somna in och slippa lida nåt mera.. När man är redo att släppa nån man älskar mest i hela världen för att den ska slippa ha ont och lida då älskar man verkligen på riktigt... å det är totalt osjälviskt...

Jag vet inte vad man kan säga... Jag orkar iallafall inte tänka mer på det, för jag mår för dåligt då..

Stackars föräldrar..

Jag får gråten i halsen....
Har tänkt på den lille ända sedan jag läste om det i AB..

Lille Tille somnade in igår.... :-(
Ledsamt, men nu slipper han ha ont. Tänk att en sådan liten människa kan lämna så mycket avtryck...

Last edited:
En ny ängel vakar över sin familj och leker nu med dom andra änglabarnen.

Lille Tille har satt sina spår och är en kille som fått personer att stötta och hjälpa andra. Låt hans fond leva vidare. Små bidrag räddar och förstärker även dom utvecklingen.

Tille har haft dom klokaste och starkaste föräldrarna jag vet

/Liwa1

Liwa1 skrev:
2088993 En ny ängel vakar över sin familj och leker nu med dom andra änglabarnen.

Lille Tille har satt sina spår och är en kille som fått personer att stötta och hjälpa andra. Låt hans fond leva vidare. Små bidrag räddar och förstärker även dom utvecklingen.

Tille har haft dom klokaste och starkaste föräldrarna jag vet

/Liwa1

Jag kan bara säga att jag håller med, jag ser på min väns tvilleng tjejer på 4 år är glad att dom mår bra...att förlora någon överhuvudtaget är jobbigt men ett barn som inte har hunne med annat än vara sjuk :(
Nu har i alla fall lille Tille gått vidare till ett bättre ställe där han får vara frisk det är bra. Men jag känner med föräldrarna och deras sorg som nu blir tyngre.

// Kakan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...