Tårar rinner.

• Thread starter Thread starter E22
  • Start date Start date

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Var bara tvungen att "dela" med mig av denna insändare i en känd svensk tidning.
Vet inte hur ni andra karakarlar klarar av den men för mig så blir det väldigt blött på kinderna när jag tänker på familjen & den lille pojken.(kanske för att man själv har en 4 månaders liten blivande biker).
hoppas ni kan vara lika ödmjuka som som jag om det..
Så nu är det bara upp till alla SH bikers att visa sitt stöd på sitt sätt.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,803791,00.html

E22 skrev:
2056296 Var bara tvungen att "dela" med mig av denna insändare i en känd svensk tidning.
Vet inte hur ni andra karakarlar klarar av den men för mig så blir det väldigt blött på kinderna när jag tänker på familjen & den lille pojken.(kanske för att man själv har en 4 månaders liten blivande biker).

Jodu, när man får barn så blir man en bättre människa. Jag mår fysiskt dåligt av att läsa det där, första artikeln som fick mej att gråta på riktigt var den lille cancersjuka pojken som svenska folket skickade lucky luke filmer till.

Jag har svårt att tro att jag skulle klara av att gå vidare till livet om något hände mina egna barn på det där viset.

Usch för hemska sjukdomar :mad:

E22 skrev:
2056296 Var bara tvungen att "dela" med mig av denna insändare i en känd svensk tidning.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,803791,00.html

dagboken:
http://www.familjeliv.se/krypin/therese6699/dagbok.php

Usch så lessamt att läsa. Att försöka leva med vetskapen om att ens barn ska dö, kan inte ens föreställa mig det..
Ta vara på livet, man har det bara till låns.

Fruktastvärt hemskt..
Stod på jobbet i morse och läste i Aftonbladet, försökte hålla tårarna tillbaka men det gick faktiskt inte.

Usch för alla dessa sjukdomar :mad:

Men usch :(

Kan man inte bara överföra sådana där sjukdomar till dom som förtjänar det istället :4skrika

usch....vet själv hur det är att förlora ett barn..
Vi fick missfall i 24:e veckan och miste en dotter :( :(

Trodde jag skulle kunna läsa utan att gråta men det gick inte. Det är alltid sorgligt då människor blir sjuka och lider så mycket. Vuxna som barn. Mina varmaste tankar går till hela familjen.

Tacka gud för att man har 2 friska och välbehållna barn.....

Vaya con Dios den dagen det händer Tille!

Jag hänger på familjeliv.se och har följt Tille ett tag nu. Alla ens bekymmer känns så bagatellartade när man läser om familjen.

Man kan skänka pengar:
"För er som vill skänka ett bidrag till EB-föreningen för fortsatt forskning kan ni sätta in en slant på pg 417 60 55-4, märk talongen eller meddelandet med Tille-lille. Det finns en förhoppning om att någon gång i framtiden kunna utveckla den genterapi som idag bara är på försöks stadiet så att den går att använda som botemedel till barn med den här sjukdomen. Så kanske de slipper det Tille och andra barn går igenom idag."
Citatet taget från mammans presentationssida.

Så hemst det måste va för den familjen!! vet ju själv hur mycket man håller om sitt lilla barn och att bara gå och vänta på att ens barn ska dö måste va outhärdligt lidande!!

Jag läste det där på jobbet idag, man blir så ledsen. har man egna barn tror jag man auto blir mjukare, jag blev iaf det. Klarar inte av att se eller höra om barn som far illa.

Lider med föräldrarna... Det kan inte finnas nåt hemskare än att se någon man älskar så högt bara försvinna utan att man kan göra ett skit...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg