Tårögd av evanescence

mr_majzoo

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2004
Hoj
Hornet 600 -06
Satt ner o kikade en stund på Evanescence live spelning i paris, blev alldeles té mig av musiken, när jag kommit till "breathe no more" så var ja alldeles tårögd :Bugar Vet inte om det är bra eller dåligt, men det känns som att ja blir känslosammare för varje år som går, någon mera som varit med om samma sak? Trodde inte ja kunde bli så berörd av musik :banana
Nä nu får ja ge mig ut i solen istället :D

faggot.gif
2xGay.gif

ja börjar tro det mer o mer.. :va konstigt detta. Tyckte ja va liite tuff förut iaf :yoparty
Men numera helt uppenbarligen mjukis majzoo :tungan

Hoppas ni har det gott o é ute far med bågarna i solen :banana , det enda ja skall fara till e jobbet .. :huvet

haha, jag kan bli sjukt mycket mer känsomässig nuförtiden. Vet inte vad det beror på. Satt å kollade nån jävla teknad film, Ice Age 2 själv. Å började nästan gråta... haha. Skäms för sig själv typ :$

Amy Lee är grym!

Ny skiva: "THE OPEN DOOR, will be in stores on 10.3.06"

heimdal skrev:
2274933 nån som kan göra dem så de passar i MSN??

Det är inte så svårt bara att höger klicka och spara bilden och sen gå in på msn och under verktyg gå in på mina uttryckssymboler och klicka på skapa och sen bläddra och leta fram bilden och sen är det klart :)

mr_majzoo skrev:
2272866 Satt ner o kikade en stund på Evanescence live spelning i paris, blev alldeles té mig av musiken, när jag kommit till "breathe no more" så var ja alldeles tårögd :Bugar Vet inte om det är bra eller dåligt, men det känns som att ja blir känslosammare för varje år som går, någon mera som varit med om samma sak? Trodde inte ja kunde bli så berörd av musik :banana
Nä nu får ja ge mig ut i solen istället :D

Du får väl skaffa balle så slipper du sitta å lipa framför tv'n

Å har du redan en sån så får du ställa in bilden bättre så du inte anstränger ögonen så mycket att de börjar rinna.. Det är inte bra för dig..

Mitra skrev:
2275090 Det är inte så svårt bara att höger klicka och spara bilden och sen gå in på msn och under verktyg gå in på mina uttryckssymboler och klicka på skapa och sen bläddra och leta fram bilden och sen är det klart :)
jag vet redan.. har provat, men bilderna blir mikroskopiska å förvrängda

Biturbo skrev:
2275127 Du får väl skaffa balle så slipper du sitta å lipa framför tv'n

Å har du redan en sån så får du ställa in bilden bättre så du inte anstränger ögonen så mycket att de börjar rinna.. Det är inte bra för dig..

Aha så det är där felet ligger, skall pröva justering av bilden då :D
å om det inte fungerar så får ja ha lite terapi med Takida då :yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!