Tååååring

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Ja, hallå där.

Det har ju pratats en del, både i nattmössan och på fyllan, men främst på helgåkningarna om hur härligt det skulle vara med en liten tååringresa. Roger dreglar ju över torskkramarna i väster och själv är jag ju svag för kulstöterskorna i öster.

Hittils har väl dock prioriteringen varit.....Ringen, och sen får vi se vad pengarna räcker till. Absolut inte en dålig prioritering. Men nu rycker det i resnerven och Kaliningrad är ju inte skitlångt bort, men lagom småjävligt att ta sig till. Visum, pass och visum till passet och pass till hojen och vice versa för att ens komma i närheten av deras ambassad är vad som krävs.....Bara det ett äventyr. Livet ska ju trots allt levas lite i uppförsbacke.

Nåväl....Frågan är om vi ska börja fundera på ett resmål som flera kan trivas med.....kanske ska vi fundera på en tåringresa och se till att den blir av? :banana

Om inte annat kan vi ju försöka bli jävligt fulla under tiden :D

Själv ska jag ned till Frankfurt över helgen och hälsa på lite blandat folk. :)

Annars har jag mest vilda planer på nå'n resa ner mot Tjeckien eller de trakterna nästa år när man blivit lite mer varm i kläderna och gärna gått ett par kurser också. :)

Själv ska jag ned till Frankfurt över helgen och hälsa på lite blandat folk. :)

Annars har jag mest vilda planer på nå'n resa ner mot Tjeckien eller de trakterna nästa år när man blivit lite mer varm i kläderna och gärna gått ett par kurser också. :)

Tjeckien är helt klart värt ett besök. Billig mat, villiga flickor och.....ja, något mer behövs väl inte? :D:D:D

Tjeckien är helt klart värt ett besök. Billig mat, villiga flickor och.....ja, något mer behövs väl inte? :D:D:D

Skulle vi inte bli mest fulla hela tiden :va
Blir man det på billig mat och villiga flickor? Vad har jag missat i mitt liv isåfall.
Ung och oerfaren som man tydligen är så måster jag ju bara följa med och lära mig av mästaren.
Om jag är lite trög i inlärningen så hoppas jag att det finns dopningsmedel iform av flytande dryck med procenthalt att tillgå bara ifall att..........
Ricky utses härmed till reisleiter och styr upp nåt som kan passa oss övriga adepter :tummenupp.

Skulle vi inte bli mest fulla hela tiden :va
Blir man det på billig mat och villiga flickor? Vad har jag missat i mitt liv isåfall.
Ung och oerfaren som man tydligen är så måster jag ju bara följa med och lära mig av mästaren.
Om jag är lite trög i inlärningen så hoppas jag att det finns dopningsmedel iform av flytande dryck med procenthalt att tillgå bara ifall att..........
Ricky utses härmed till reisleiter och styr upp nåt som kan passa oss övriga adepter :tummenupp.

Då är ju frågan....Trollstigen eller Tjeckien?

Rumäääääääänien! Eller Ukraina, där alla underbara flickor verkar komma från av någon anledning. :drool

Ni börjar bli gamla..

Åk ni och slåss med GuldVingarna, så trailar jag till Midlanda och lyssnar på musik till kaffet i bilen ;)!

240 mil tur och retur till Frankfurt funkade kalas på min lilla maskin. :)

Visserligen höll jag mig till 110 hela vägen av ekonomiska skäl (den har en sweet-spot där när den snittar 0,4 milen) när det inte var vägarbete ("stau" och "baustelle" är de första ord man lär sig på tyska som turist...) så det är väl lite guldvingevarning antar jag...

Man var visserligen lite seg i skallen efter att ha kört hela dagen mellan Köpenhamn och Frankfurt men med ett par-tre korta bensträckare och lite mat utmed vägen var det inga problem.

240 mil tur och retur till Frankfurt funkade kalas på min lilla maskin. :)

Visserligen höll jag mig till 110 hela vägen av ekonomiska skäl (den har en sweet-spot där när den snittar 0,4 milen) när det inte var vägarbete ("stau" och "baustelle" är de första ord man lär sig på tyska som turist...) så det är väl lite guldvingevarning antar jag...

Man var visserligen lite seg i skallen efter att ha kört hela dagen mellan Köpenhamn och Frankfurt men med ett par-tre korta bensträckare och lite mat utmed vägen var det inga problem.

Det är så livet ska levas!! :tummenupp:tummenupp

/sätter ut annons på huset och fyller på VISA-kortet med Cash!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT