Tävlingskalender 250SP 2006

Yellow

Medlem
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
4.5
29-30 April Anderstorp

20-21 Maj Falkenberg

27-28 Maj Linköping

22 Juli Karlskoga

12-13 Aug Knutstorp?

Last edited:
Nån som vet säkert om 250 SP kommer köra under SM helgen på Scandinavian Raceway ? Tycker det borde komma nått slags tävlingsprogram snart :confused:

Hörde att nån hade pratat med nån i ARC:s ledning som sagt att 250SP inte skulle vara oroliga över att inte få köra då..nån som vet säkert ?

moroder skrev:
Nån som vet säkert om 250 SP kommer köra under SM helgen på Scandinavian Raceway ? Tycker det borde komma nått slags tävlingsprogram snart :confused:

Hörde att nån hade pratat med nån i ARC:s ledning som sagt att 250SP inte skulle vara oroliga över att inte få köra då..nån som vet säkert ?
Det var jag som hade pratat med Cary Mårtensson, mer än så vet jag inte. Det börjar bli dags nu kan man tycka...

Är det överhuvudtaget någon om vet något om 250sp i år? Verkar som om klassen har blivit helt bortglömd. :gnissla

Lite off-topic: 23 st registrerade här i 250SP nu, var är resten då? (11 i 250R och 10 i 125R, dålig uppslutning där med... En klen tröst är att vi är fler än de är ihop! :7peta)

29-30 April Anderstorp

27-28 Maj Linköping

22 Juli Karlskoga

12-13 Aug Knutstorp

21-23 Sep Falkenberg

Om jag kan fatta allting så är det så här nu..............eller???

negnit skrev:
29-30 April Anderstorp

27-28 Maj Linköping

22 Juli Karlskoga

12-13 Aug Knutstorp

21-23 Sep Falkenberg

Om jag kan fatta allting så är det så här nu..............eller???
Jäs, som det ser ut idag iallafall ;-)
Bara att boka om färjan :)

Ett litet problem bara.
Som det ser ut nu så får vi inte vara med på knutstorp.
Enligt Eva Gödke och Djävulen själv, Herr Luff så fanns det ej plats för oss där.

Enda chansen är om Hyllinge anordnar en B-tävling och låter oss tävla där, detta också enligt Eva.

Trist jag är halv kvick på knudan ju....

RR ABBE skrev:
2040118 Ett litet problem bara.
Som det ser ut nu så får vi inte vara med på knutstorp.
Enligt Eva Gödke och Djävulen själv, Herr Luff så fanns det ej plats för oss där.

Enda chansen är om Hyllinge anordnar en B-tävling och låter oss tävla där, detta också enligt Eva.QUOTE]

Är det pga. att motard ska in?

Korrekt...
Är det bara jag som tycker SuperRetard suger!!
De betalar mindre skapar skit för vår klass och skyfflar upp skit på banan.
Jag vill inte bli ovän med någon men jag tycker inte att de hör ihop med riktig roadracing.

RR ABBE skrev:
2042164 Korrekt...
Är det bara jag som tycker SuperRetard suger!!
De betalar mindre skapar skit för vår klass och skyfflar upp skit på banan.
Jag vill inte bli ovän med någon men jag tycker inte att de hör ihop med riktig roadracing.

Finns det risk för att de knuffar ut 250sp från fler race i år?

Går alltid att köra på den öppna rr-tävlingen på Knutstorp den 20 maj.

Redback skrev:
2042182 Finns det risk för att de knuffar ut 250sp från fler race i år?
Till Linköping är ni välkomna i alla fall.
Vi har lyckats att få till ett schema som klarar alla klasser även 2x supermoto + 2xR600. :tummenupp

*/ ?>
Back