"Tävlingsföraren" Magnus Mossberg har gjort det igen!!

HAHAHA utan att ens träffat dig. Så inser jag att du e KUNG! :tummenupp
Dina trådar är det 10 poäng på ;9
Men heter du rikard? :va :tungan

Bra jobbat! Ser många som åker med hjälmen på sniskan, då gör den inte mycket nytta.

Du informerade dem väl också om nyttan med däcksvärmare och rätt däckstryck osv :)

Härligt, du verkar ha med ett finger i spelet precis överallt du! :D
Men din biblioteksutställning var snäppet vassare.

Snyggt Mossberg!

Säker och bra framtoning i rutan. Inte det enklaste när man får en kamera i ansiktet!!!

bra och informativt....:tummenupp

good job moss! Man fattade inte att asfalt kan vara rätt hårt i den åldern. Funderat rätt mycket kring det där :)

Bara en sån sak att man kan få ungdomar att förstå att man skall ha handskar för att skydda händerna och inte som ett skydd för kylan så har man kommit en bra bit på vägen..jag påtalar det så ofta jag kan när man får chans att snacka med de yngre:)Tvärr så är det många "äldre" som inte förstår bättre att vara ett föredömme. Det är sådant som tyvärr saknas med allt fler föredömmen!

:tummenupp

Hade varit ganska mycket värt om en tävlingsförare talat om detta för mig när jag var 15. Nu klarade jag mig iofs igenom moppeåldern oskadd men det var nog mest tur att jag inte vurpade nån av alla gånger jag åkte utan vettiga kläder.

Såna råd har inte riktigt samma tyngd när de kommer från morsan.

Tävlingsmotorcyklisten - skönt ord:D:D

Visst är det fint! "Tävlingsmotorcyklist" eller "Racerförare"... Jag vet inte riktigt vilket jag ska sätta på visitkortet.:)

:tummenupp

Hade varit ganska mycket värt om en tävlingsförare talat om detta för mig när jag var 15. Nu klarade jag mig iofs igenom moppeåldern oskadd men det var nog mest tur att jag inte vurpade nån av alla gånger jag åkte utan vettiga kläder.

Såna råd har inte riktigt samma tyngd när de kommer från morsan.

TAck. Faktiskt tror jag att det funkar, de flesta lyssnar. Och nu är jag hes, efter att ha tjötat samma slinga 18 gånger!!!:)

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...