Tävlingen i Borås den 23/4????

CalleP

Calle
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
2007, HONDA CBR1000RR
Är det någon som vet något om tävlingen i Borås. Vad kostar det att anmäla sig, vart ringer man, telefonnummer som någon svarar på, ved e det för typ av bana mm mm.
Tacksam för svar.

men jag surrade med Avon på mässan och de sa att man skulle anmäla sig till Borås men där finns det ingen som svarar.
Om den nu är inställd så kan man ju undra varför de på Svemo inte skriver det, men man blir ju knappast förvånad.?

CalleP skrev:
men jag surrade med Avon på mässan och de sa att man skulle anmäla sig till Borås men där finns det ingen som svarar.
Om den nu är inställd så kan man ju undra varför de på Svemo inte skriver det, men man blir ju knappast förvånad.?

Jag pratade med ordförande i FMCK Borås igår, enl. honom va det inställt pga en folkracetävling som hade förtur. Ha sa att tävlingen kommer flyttas till en vardag nu i vår, dock inget bestämt än.

Jag vet inte varför det så ofta strular till sig för dom. Men jag kan misstänka att dom är i behov av engagemang från några motard-entusiaster för att få styr på det.

okej.

Då får man sikta på att snön försvinner och Strängnäs öppnar samt åkningen på Åland i slutet av april.

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back