Tävling!

Bj.O.rn skrev:
Bara plåt kvar.. (glidbult som kärvat)

Fast eftersom det är en 900 å jag vet hur fullständigt idiotisk konstruktionen är efter att ha haft en sån själv är så ger jag mig direkt..

/B

SAAB 9000 är det, skrev fel, men konstruktionen verkar inte ha utvecklats.

Så här såg beläggen ut på vänster ok fram..
 

Bifogat

  • Kronslut 1.jpg
    Kronslut 1.jpg
    63.4 KB · Visningar: 28
Last edited:
Goodstuff skrev:
SAAB 900 är det, skrev fel, men konstruktionen verkar inte ha utvecklats.

Så här såg det ut på vänster fram.

Goodstuff, du skrev 900 i din första post också. Sen blev det visst ingen bild, hörrö.
 
Mattias skrev:
Goodstuff, du skrev 900 i din första post också. Sen blev det visst ingen bild, hörrö.

NU finns det äntligen en bild och korrigerat modellen också.
Här är förhoppningsvis en bild till, som om någon brydde sig, men man vet aldrig med modem och strulig server som det verkar....
 

Bifogat

  • Kronslut 2.jpg
    Kronslut 2.jpg
    66.6 KB · Visningar: 27
Skit i beläggen, vem är Maddes tvillingsyrra!!! :va :va å framförallt vart är hon?

/B
 
Vi är tvåäggstvillingar och olika som natt o dag.... hon e mörk o lång och hon gillar INTE att jag kör hoj..!! :eek:

Men annars är hon min allra käraste syster..!! :) Såå... end of story.!! :crash
 
Madhonda skrev:
Vi är tvåäggstvillingar och olika som natt o dag.... hon e mörk o lång och hon gillar INTE att jag kör hoj..!! :eek:

Men annars är hon min allra käraste syster..!! :) Såå... end of story.!! :crash
Bilder, vi vill se bilder!!! :hej
 
Nr:18 skrev:
Bilder, vi vill se bilder!!! :hej
Din gamle snuskfarbror, jag har ollat din gamle hoj i går, du har glömt att märka ut +/- på dom ofärgade batterikablarna.

Kutsen har otroligt dålig passform i framkanten :va

Annars är den jättefin, för fin för att :crash med...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top