Tävling: Vinn en signerad biografi av Gabor Talmacsi

Jag har faktiskt lite stenar från Assen (de använder inte Leca) från när jag krachade från 8:e plats i 250EM 2004, du får hälften av stenarna resten vill jag ha som minne.

Jag kommer inte sälja boken men stolt ha dem med på alla tävlingar och berätta din historia. (pj)Oscar om någon borde veta att jag inte säljer utan bara köper, har aldrig sålt något på eBay (Skölds hoj blev inte såld)

Till (pj)Oscar du har inte glömt bort sista varvet i Assen...

Vi har en vinnare.....

Förutom en bok med leverans till Lund så ingår utmärkelsen Mr Mutkolv. Fast får jag välja så står nog en beggad kolv längre upp på önskelistan.:tummenupp

Jag har faktiskt lite stenar från Assen (de använder inte Leca) från när jag krachade från 8:e plats i 250EM 2004, du får hälften av stenarna resten vill jag ha som minne.

Jag kommer inte sälja boken men stolt ha dem med på alla tävlingar och berätta din historia. (pj)Oscar om någon borde veta att jag inte säljer utan bara köper, har aldrig sålt något på eBay (Skölds hoj blev inte såld)

Till (pj)Oscar du har inte glömt bort sista varvet i Assen...

Stenar...?! Den där kolven som han snackar om kommer bergis från min hoj!:mad:

Jag ska ut i garaget och se efter vad jag har. Undrar om det är värt att byta bort en RS-vev som har gått 200mil...?!

Jag minns inte ditt sista varv på Assen eftersom jag inte såg det, men efter vad du har berättat så har jag förstått att det blev riktigt dyrt för dig... :hihi

Vi har en vinnare.....

Förutom en bok med leverans till Lund så ingår utmärkelsen Mr Mutkolv. Fast får jag välja så står nog en beggad kolv längre upp på önskelistan.:tummenupp

:mad: :huvet :mad: Jag läste inte sidan två innan jag postade. Grattis Mordgen!

Last edited:
Jag borde nog köpt 5 böcker när jag ändå var igång här har man ju erbjudande om både beggade däck, olja, GP kolv, beggad vev och dessutom ett kexigt kåpset. Talmacsibiografi verkar vara hårdvaluta på SH...:D

Jag borde nog köpt 5 böcker när jag ändå var igång här har man ju erbjudande om både beggade däck, olja, GP kolv, beggad vev och dessutom ett kexigt kåpset. Talmacsibiografi verkar vara hårdvaluta på SH...:D

Det borde du gjort!
För när jag vaskar lite i garagets allra hemligaste gömmor hittar jag ju roliga leksaker... ;)

Men lek du med din kolv! :D

Stenar...?! Den där kolven som han snackar om kommer bergis från min hoj!:mad:
...

GP-kolvarna har 13mm kolvbult och 0,67mm kolvringar. Så en sån kan omöjligt ha kunnat komma från en sån std-moppe som du hade! :arsele
Dom vi fick från dig kör vi själva med! :tungan

Det är inte många som kunnat komma över sånna där kolvar. Så det är lite exlusivt att kunna ha en sån riktig GP-kolv i hyllan faktiskt! ;)

Nu när jag tänker efter så har jag faktiskt en rostig TSR i garaget. Vad sägs om den BJR?

Nu när jag tänker efter så har jag faktiskt en rostig TSR i garaget. Vad sägs om den BJR?

En rostig TSR kan väl aldrig vara fel jag åker till grannstaden där Gabor är och signerar i morgon och köper några exemplar till:D

I afton beger jag mig mot Sverige för julfirande så Herr Nordgren eller lämplig representant får gärna höra av sig hur de vill ha boken levererad. Levernas inom Lund/Malmö/HBG kan anses ingå i vinsten annars får postverket sköta överlämnandet.

Jag nås på +36705308269

Last edited:
I afton beger jag mig mot Sverige för julfirande så Herr Nordgren eller lämplig representant får gärna höra av sig hur de vill ha boken levererad. Levernas inom Lund/Malmö/HBG kan anses ingå i vinsten annars får postverket sköta överlämnandet.
Lämna den hos mig så är den i osäkra händer.

Blir nog jag som får rycka ut då och hämta boken åt honnom misstänker jag.. Men det är okej! Bor i Landskrona.

Henrik ska inte ner till dom här krokarna förens 2 januari, då han ska ner och hämta 3st hojar från ett Tyskt och ett Spanskt GP-team. Henrik bor uppe i Nykvarn numera sen kanske lite mer än ett år tillbaka.

Henrik ska inte ner till dom här krokarna förens 2 januari, då han ska ner och hämta 3st hojar från ett Tyskt och ett Spanskt GP-team. Henrik bor uppe i Nykvarn numera sen kanske lite mer än ett år tillbaka.

Är det en sån jag har köpt? :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...