Tävling: Vinn 3 årsförbrukningar kedjespray!

Hur många här har inte velat spinne ifrån kärringen en lördag morgon!

Hallå!? Hur länge pågår tävlingen?
Jag har slut på kedjespray nu :arsele

Haha, ja bra fråga. Det e freaking omöjligt att plocka ut ett bidrag. Jag ska överlägga med Mattias på kontoret på Onsdag så utser vi en vinnare och skickar sprayen.

Det blir 6 st såna här tuber. Det blir 900ml, det borde väl räcka 3 säsonger? För mig räcker 400ml 2-3 säsonger.

Haha, ja bra fråga. Det e freaking omöjligt att plocka ut ett bidrag. Jag ska överlägga med Mattias på kontoret på Onsdag så utser vi en vinnare och skickar sprayen.

Det blir 6 st såna här tuber. Det blir 900ml, det borde väl räcka 3 säsonger? För mig räcker 400ml 2-3 säsonger.

Vann jag?

Det är helt omöjligt att plocka fram en vinnare ur så många bra bidrag. Jag ska be en opartisk person att säga ett nummer mellan 2 och 111. Siffran hon säger får bli vinnaren oavsett vad. Under förutsättning att det inlägget är ett tävlingsbidrag. Annars ber jag om en ny siffra.

Är det OK?

*trumvirvel*

Siffran som sades va 16. Vinnaren av 3 årsförbrukningar kedjespray blev således rBy

GRATTIS! :cpparty

Nu verkar det dock som att han bor i Los Angeles? :confused: Jag har dunkat iväg ett PM och frågat om han har en svensk adress att skicka priset till. Har han inte det så drar vi en ny siffra.

Siffran som sades va 16. Vinnaren av 3 årsförbrukningar kedjespray blev således rBy

GRATTIS! :cpparty

Nu verkar det dock som att han bor i Los Angeles? :confused: Jag har dunkat iväg ett PM och frågat om han har en svensk adress att skicka priset till. Har han inte det så drar vi en ny siffra.

RoLLER har PM! Jag har svensk adress och ni behover inte bekymra er med ny siffra:tummenupp
Tack som fan!:yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...