hållundan
Emozione!
Hohoho, det handlar inte om att vara modern, att följa modet, eller något sådant. Det handlar om att trotsa med stil. FÅ brudar, och leva loppan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
d1ce skrev:Ni som söker den perfekta hockeyfrillan kan ju söka er förebild eller hårmodell här! --> http://www.mulletsgalore.com/
Jooo, eller vissa har ju inte direkt nån stil, men fan va fränt det är...d1ce skrev:jag vet inte det ja...![]()
hållundan skrev:Jooo, eller vissa har ju inte direkt nån stil, men fan va fränt det är...
Jag sparar mer.... hohoho.....
Den fladdrar gött utanför hjälmen när jag kör med hojen =)
![]()
Heheh, dom ska alltid trilskas dom däringa frisörerna... Därför klipper min tjejkompis mig. Hon är frisör iofs, men tänker likadant som jag. Hehehe, hon diggar min hockey stenhårt... Snart ska den bli färgad å lite slipad oxå.d1ce skrev:ok ok, jag diggar det, varför jag är lite neggig är att min frisör klippte av min vackra hockey frissa igår...visserligen bad jag väl om det men ändå!...
hållundan skrev:Nåååå, hur går det för oss??? Har vi nån hetare konkurrent ännu eller???
Nu är det mer hockeyhockeyfrill...
opcorn
Funderar jag fan på att göra, för pengarna, OCH den ohyggliga "fräck-faktorn"...d1ce skrev:Om du permanentar och lockar till den nedersta 10cm lite så sätter jag över några 100-lappar direkt! Nästan lite tyskhockey då...
//@
hållundan skrev:Funderar jag fan på att göra, för pengarna, OCH den ohyggliga "fräck-faktorn"...
![]()
ser rätt slitet ut, räcker det med en vinspust för att det skall stå rakt bakhållundan skrev:Dags att lyfta tråden såhär i vintertid. Hockeyfrillan sitter kvar ännu. Någon som kan konkurrera med mig?![]()
![]()
Äh, har ju inga stylingprodukter i nuRavetrancer skrev:ser rätt slitet ut, räcker det med en vinspust för att det skall stå rakt bak![]()
JESS!!! Våga ha hockeyn! Likaså ankaret! Det är det viktigaste...HanneZ skrev:jaja, du har redan tagit 1:a, 2:a, 3:e... plats. Men jag ger dig ytterliggare ett litet försprång![]()
hållundan skrev:Dags att lyfta tråden såhär i vintertid. Hockeyfrillan sitter kvar ännu. Någon som kan konkurrera med mig?![]()
![]()
Tja, för att det blir sådär härligt tovigt och gött när det hängt långt utanför hjälmen och fladdrat när man kört hojTrango_B skrev:Men varför![]()
![]()
![]()
Show me!Therudeboy skrev:Kapade min för ca 2 månader sedan, annars hade jag lätt slagit dig!
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|