Tävling: Red Bull - Flugtag

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
TÄVLINGEN ÄR ÖVER
Vinnaren utses snart.

En tävling i samband med Red Bull Flugtag som kommer till Sverige som körs på Sporthoj där vinsten är ett presentkort på 4000 kr på [url]junkyard.se[/URL]. Ni måste se bra ut när ni kör och även när ni inte kör! :)

OBS! Detta är inte en tävling för att delta i själva eventet, utan en tävling i samband med eventet för att få ut information om eventet. Samtidigt kan man vinna ett fint pris.

(Copyright Red Bull www.redbullflugtag.se)

Tävlingsinformation:
Flygspektaklet Red Bull Flugtag kommer till Sverige och Stockholm den
4 juli. Då kommer ett gäng våghalsiga amatörpiloter i hemmasnickrade farkoster att pröva sina vingar.

I juli är det dags att utse den besättning i Strömmen som flyger längst i den galnaste, smartaste eller coolaste flygfarkosten. De som lyckas bäst vinner, förutom ära och uppmärksamhet, dessutom en heldag i luften där hela besättningen får provflyga både ultralätt flygplan och gyrokopter. Piloten i det vinnande laget får även ett flygcertifikat för ultralätt flygplan. För den besättning som tar hem andraplatsen väntar en två dagars kite-kurs samtidigt som treorna får hoppa fallskärm.

Tävlingsfrågor:

1. Vilket datum anordnas Red Bull Flugtag 2010 i Stockholm?
2. Vilket år anordnades den första Red Bull Flugtag tävlingen i Österrike?
3. Hur många meter ligger rekordet på i Red Bull Flugtag som gick av stapeln i Österrike år 2000?

Utslagsfråga: Hur många lag ansökte till Red Bull Flugtag 2003, Stockholm?

TÄVLINGEN ÄR ÖVER

Vinnaren dras den 30 Juli, då tävlingen även är över!

Last edited:
Jag förstår inte.

Ska man tävla för att få vara med i tävlingen?

Last edited:
Jag ska vinna hela skiten. :arsele:rolleyes:
Jag har mailat..

*/ ?>
Back